نسخه جدید پکوفایل راه اندازی شد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۹

وبنا – بعد از گذشت ۹ ماه از فعالیت سایت picofile و استقبال کاربران از این سرویس بر آن شدیم که تغییراتی را با هدف ارتقای سطح کیفی امکانات آن اعمال نماییم که به شرح زیر می باشد.

امکان آپلود فایل برای کاربران غیر عضو: از این پس کاربرانی که عضو سایت پیکوفایل نیستند نیز می‌توانند با ورود به صفحه اصلی این سایت و با ابزاری که در این صفحه برایشان در نظر گرفته شده است اقدام به انتشار فایلهای خود بر روی اینترنت نمایند. قابل ذکر است استفاده از امکاناتی از قبیل مدیریت فایل‌ها و پوشه‌ها، رمزگذاری بر روی فایل‌ها و تصاویر، ویرایش آنلاین تصاویر و ارائه گزارش ترافیکی همچنان تنها برای کاربران عضو مقدور می‌باشد.

حذف محدودیت نوع فایل در هنگام آپلود: در ویرایش جدید سایت پیکوفایل محدودیت هایی که برای ارسال انواع فایل وجود داشت برداشته شده تا کاربران بتوانند هر نوع فایل با هر پسوندی را ارسال نمایند. پخش فایل های صوتی و تصویری به صورت آنلاین: از قابلیت‌های جدید سایت پیکوفایل پخش و نمایش فایل های صوتی و تصویری به صورت آنلاین می‌باشد. این قابلیت به مراجعه‌کنندگان به صفحه دریافت فایل‌ها کمک می‌کند تا بدون دانلود فایل اقدام به دیدن و شنیدن این قبیل فایل‌ها به صورت آنلاین نمایند.

گزارش ترافیک: در پنل مدیریتی اعضا بخشی برای ارائه آمار ترافیکی فایل‌های کاربر و نمایش پر مخاطبترین فایل‌های ایشان در نظر گرفته شده است.

تغییر آدرس فایل ها: از مزایای آدرس دهی جدید فایل ها این است که با تغییر نام و یا جابجایی فایل بین پوشه‌ها در داخل پنل مدیریتی، لینک فایلی را که در اینترنت منتشر کرده اید از بین نرفته و فایل همچنان با همان آدرس قبلی قابل دسترس خواهد بود.

برای مشاهده سایت به آدرس http://picoflie.com مراجعه کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *