رویداد؛

ثبت نام دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران ۱ مهر ۹۸ آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

ثبت نام دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران ۱ مهر ۹۸ آغاز می‌شود.

دوازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران ۲۰ فروردین ۹۸ شروع به کار کرد.

طبق زمانبندی اعلام شده برای دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، دوشنبه ۱ مهر ۹۸ تاریخ شروع ثبت نام این دوره از جشنواره خواهد بود.


شایان شلیله هم‌بنیانگذار جشنواره وب و موبایل ایران در گفتگو با وبنا، تفاوت دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران با ادوار گذشته این جشنواره را موضوع گروه‌بندی قلمداد کرد و گفت: «گروه‌ها در این دورره کیفی شده‌اند. در این دوره از جشنواره وب و موبایل ایران گروه‌بندی‌ها به جای این که به طور جداگانه برای شاخه وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها صوررت گیرد، بر اساس نوع کسب و کارها انجام شده است. به این صورت که هر کسب و کار در زمان ثبت نام یک گروه را انتخاب می‌کند و شاخه وبسایت و اپلیکیشن متناسب با هر گروه کسب و کار در نظر گرفته شده است.»

شلیله ادامه داد: «در برخی از گروه‌ها فقط به وبسایت‌ها جایزه تعلق می‌گیرد و در برخی گروه‌ها فقط اپلیکیشن‌ها می‌توانند کاندید و برنده جایزه باشند. در برخی‌ گروه‌ها نظیر گروه فروشگاه‌های آنلاین، هم به وبسایت و هم به اپلیکیشن جایزه تعلق می‌گیرد.»

از دیگر تفاوت‌های این دوره از جشنواره وب و موبایل ایران با ادوار گذشته شروع به کار بخش استانی جشنواره وب و موبایل ایران است.

اولین رویداد استانی این جشنواره ۲۴ مرداد ۹۸ دراصفهانبرگزار شد.

گفتنی است جشنواره وب و موبایل ایران هرساله با ده‌ها هزار شرکت‌کننده به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های برگزار می‌شود و از زمان تاسیس توانسته نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان مردم داشته باشد.

 

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *