افتتاح وبلاگ البسکو.کام؛ گامی نوین در دنیای وبلاگ‌های ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۰

وبنا – چه از دوستان قدیم و از خریداران وفادار محصولات البسکو.کام باشید و چه به تازگی به این جمع پیوسته باشید، وبلاگ این مرکزخرید اینترنتی با آغوش باز و مطالبی که زندگی روزمره را تحول می‌بخشد. از هم اکنون پذیرای شما عزیزان است. حال این مرکز خرید اینترنتی مژده راه‌اندازی وبلاگی را می‌دهد که هر روز با جالب‌ترین و مفیدترین مطالب پذیرای علاقه‌مندان است.

با وبلاگ البسکو.کام که همراه شوید از تازه‌های جهان الکترونیک، آشپزی، مد و لباس، دکوراسیون و خواندنی‌ترین کتاب‌ها مطلع شوید.دوستانی که خرید اینترنتی را به خرید از فروشگاه و بوتیک و بازارچه  در ترافیک پردردسر شهری ترجیح می‌دهند، به طور یقین با البسکو.کام آشنا و عجین هستند، با این حال برای اطلاع آن دسته از عزیزانی که از این پس به جمع کاربران این مرکز خرید اینترنتی خواهند پیوست، می‌رسانیم که البسکو.کام مجموعه‌ای از متنوع‌ترین و جدیدترین کالاها و خدمات- از لباس گرفته تا گل، لوازم خانگی، کتاب و لوازم الکترونیک را با مناسب‌ترین قیمت برایتان تدارک دیده است.

با خرید از این مرکز خرید اینترنتی، هر کجای این سرزمین پهناور که باشید، کالای دلخواه خود را به بهترین و سریع‌ترین شیوه ممکن در اختیار خواهید داشت. البسکو.کام نامی پرآوازه درعرصه خرید اینترنتی و یکی از پرطرفدارترین وب‌سایت‌هایی است با محصولات به روز و بی‌نظیر، یک سال و اندی است در خدمت شما عزیزان است.البسکو.کام، این نامِ آشنا در میان مراکز خرید اینترنتی، افتتاح وبلاگ خود را به دوستان و کاربران همیشگی نوید می‌دهد.

برای مشاهده سایت به آدرس http://www.albasco.com مراجعه کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *