در بیانیه دیجی‌کالا اعلام شد؛

دیجی‌پی پرداخت‌یار شد

تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۸

بعد از گذشت یک سال از اضافه شدن دیجی‌پی به گروه دیجی‌کالا، این شرکت مجوز پرداخت یاری دریافت کرد. بانک مرکزی در تاریخ ۲۷ مرداد ۱۳۹۷، سند پرداخت‌یاران را نهایی کرد و به فعالیت کسب‌و‌کارهای نوپا (فین‌تک) در صنعت پرداخت رسمیت بخشید. با تصویب این سند، شرکت‌­های فین‌تک ساماندهی شدند و با انجام تست­‌ها و ممیزی‌های تعریف شده، سطوح امنیت خدمات ارائه شده فین‌تک­‌ها افزایش یافت. شرکت شاپرک با نظارت دقیق و پیوسته شرکت‌­های پرداخت‌­یار، ریسک‌­های موجود در صنعت پرداخت کشور را کاهش داد و بستری امن با قابلیت رشد ایده‌­های متنوع کسب‌و‌کاری، برای کاربران و مشتریان صنعت پرداخت کشور ایجاد کرد.
شرکت دیجی‌پی پس از موفقیت در ارائه درگاه پرداخت هوشمند به پذیرندگان بزرگی مانند دیجی‌کالا مدتی است اپلیکیشن پرداخت خود را با هدف برآورده کردن نیازهای کسب و کاری کاربران و مشتریان، برای عموم عرضه کرده است.
اپلیکیشن دیجی‌پی تمامی خدمات کارت به کارت، پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت بدهی طرح ترافیک، خرید شارژ و اینترنت، پرداخت عوارض جاده‌ای را به کاربران خود ارائه می­‌دهد.

همچنین دیجی‌پی که ارائه دهنده‌ درگاه پرداخت دیجی‌کالا است، به دلیل انتخاب هوشمند بهترین گزینه پرداخت در کسری از ثانیه برای کاربران، میزان بروز خطا را هنگام پرداخت به میزان قابل توجهی کاهش داده است. این درگاه به دلیل ویژگی بازپرداخت خودکار وجه در هنگام بازگرداندن کالای خریداری شده، زمان دریافت وجه بازگشتی را برای اغلب خریدها به کوتاه‌­ترین زمان ممکن کاهش داده است.

شرکت دیجی­‌پی با اخذ مجوز پرداخت‌­یاری، خود را برای ارائه خدمات به گستره بیشتری از پذیرندگان و کسب‌و‌کارهای پیشرو آماده می­‌کند. پذیرندگانی که دغدغه اخذ خدمات پرداخت با روش­‌های خلاقانه و با ضریب پایداری بالا را دارند.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *