سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد تومانی گروه فیروزه در استارتاپ داستان من

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸

«داستان من» استارتاپی است که میکوشد با پیوند قصه‌گویی، هنر و تکنولوژی، برای پدران و مادران امکان خلق یک کتاب داستان اختصاصی برای کودکانشان را مهیا کند تا آنها بتوانند نقش پر رنگتری در توسعه و رشد کودکشان بازی کنند. اکنون پس از سپری شدن دو سال از بوجود آمدن این استارتاپ، داستان من، توانسته است تاثیر قابل توجهی در ایجاد پیوند میان والدین، کودک و کتاب ایفا کند.
در پی رشد و توسعه کم نظیر این استارتاپ تا کنون، گروه فیروزه مفتخر است اعلام دارد که با سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد تومانی از طریق شرکت سرمایه‌گذاری ایران و فرانسه، یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران به جمع حامیان داستان من میپیوندد.

پانته‌آ دیداری، مدیرعامل داستان من درباره این جذب سرمایه اذعان داشت: منابع حاصل از این جذب سرمایه به ما در سرعت بخشیدن به توسعه و تکامل شرکت در جهت رسیدن به اهدافی از جمله تولید و توسعهی محصولات نوآورانه و خلاقانه در زمینه آموزش و سرگرمی کودکان کمک خواهد کرد. وی افزود: با حضور گروه فیروزه در کنار مجموعه داستان من مطمئن هستیم که در سالهای آتی تاثیرگذاری مثبتی در حوزه آموزش و سرگرمی کودک در کشور ایجادخواهیم کرد.

رادمان ربیعی، مدیر سرمایه‌گذاری‌های جسورانه گروه فیروزه نیز درباره این سرمایه‌گذاری میگوید: با توجه به نیازها و ظرفیتهای بالای بازار محصولات مربوط به والدین-کودکان و تعداد اندک فعالین این حوزه، تیم سرمایهگذاریهای جسورانه گروه فیروزه همواره به دنبال فرصتهای مناسب سرمایهگذاری در این حیطه بوده است. پس از آشنایی با داستان من و بررسیهای اولیه، با توجه به سطح استانداردهای گزارش‌دهی، حرفه‌ای‌گری، ظرفیت و تاثیرگذاری بالای این استارتاپ در حوزه فعالیت خود، تمایل به سرمایه‌گذاری در این استارتاپ در تیم ما افزایش یافت. علاوه بر مواردی که پیشتر ذکر شد، رشد پایدار، تیم قوی و منسجم، درآمدزایی مناسب در کنار چشم انداز روشن در داستان من، از دلایل اصلی سرمایه‌گذاری در این مجموعه بود. ما مفتخریم که اولین سرمایه‌گذاری خود در این حوزه را با سرمایه‌گذاری در داستان من و تیم دوست داشتنی و توانمندشان انجام دادهایم و تمام تلاش خود را در جهت رشد و رسیدن به موفقیتهای آتی در این مجموعه خواهیم نمود.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *