وکیل اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی خبر داد؛

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اسنپ و تپسی را به دادگاه ‌می‌برد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۸
قیمت تاکسی ‌های اینترنتی

دادگاه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، دوشنبه ۴ شهریور ۹۸ در شعبه ۵۲ دادگاه عمومی حقوقی مجتمع قضایی کارکنان دولت برگزار شد.

این جلسه دادگاه برای رسیدگی به شکایت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی برای صدور مجوز برای تاکسی‌های آنلاین برگزار شد.

محمد رحمانی، وکیل اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی از تقاضای استمهال «مهلت خواستن» شهرداری تهرانی خبر داد.


رحمانی در این رابطه به خبرنگار وبنا گفت: « به واسطه مذاکراتی که قبل از جلسه دادگاه با معاونت فاوای شهرداری تهران در جریان بود، تا به امروز از طرف اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی اعلام وکالت و دفاعی صورت نگرفته بود. ولی اخبار دو روز قبل حاکی از آن بود که شهرداری شکایت خود را پس نگرفته و تفاضای استمهال «مهلت خواستن» به دادگاه داده است. یعنی شهرداری با دادگاه اعلام کرده است که در حال مذاکره با اتحادیه هستیم و درخواست تجدید زمان دادگاه را داریم.»

وکیل اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در ادامه تقدیم دادخواست جلب ثالث علیه اسنپ و تپسی از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد و گفت: « به دلیل اینکه یکی از خواسته‌های دادخواست اصلی ابطال پروانه صادره از سوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی برای سامانه‌های هوشمند جا‌به‌جایی بود، میبایست افراد ذی‌نفع در این پروانه‌ها کسب در این دادگاه شرکت می‌کردند ولی دادخواست ارائه شده از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران فاقد نام این شرکت‌ها بود.»

او ادامه داد: «معاونت حمل و نقل و ترافیک تهران بوسیله یک دادخواست دیگر خوانده‌های آن دعوا (جلب والث) را به دعوای اصلی دعوت کرده‌است. دادگاه به دلیل اینکه درخواست جلب ثالث به اسنپ و تپسی ابلاغ نشده بود، وقت رسیدگی دادگاه را تجدید کرد.»

رحمانی در پایان گفت: «ممکن است قاضی در همین مرحله دعوای حلب ثالث را رد کند. اگر این دعوا پذیرفته شود در آینده اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی، اسنپ و تپسی باید باهم در دادگاه حاضر شوند.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *