معرفی استارتاپ‌های حاضر در هشتمین نمایشگاه اینوتکس؛

آنالیتیکس و اتریبیوشن موبایلی در پلتفرم متریکس

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸

متریکس پلتفرم آنالیتیکس و اتریبیوشن موبایلی است.

متریکس منبع، کمپین، یا شبکه‌ای که بهترین کاربر را برای مشتریان جذب کرده است، پیدا می‌کند.

همچنین متریک این امکان را به وجود آورده تا بتوان تمام کاربران را در چرخه استفاده‌شان از اپ دنبال کرد، کمپین‌های مختلف را روی کانال‌های بازاریابی مختلف بررسی کرد، و هزینه‌های تبلیغات را در چهار سطحِ شبکه تبلیغات، کمپین، گروه آگهی، و خلاقه بهینه‌سازی کرد.


ویژگی‌های متریکس به شرح زیر است: 

تحلیل رفتار کاربران

گزارش‌هایی را که لازم دارید در زمان مورد نیاز دریافت کنید تا بهینه‌سازی را در طول عمر کاربر به صورت خودکار انجام دهید.

مقابله با تقلب برای هر کمپین تبلیغاتی حیاتی است
تقلب داده‌های شما را خراب می‌کند، وقت و پول شما را هدر می‌دهد، و تحلیل‌های شما را مخدوش می‌کند.

‘مجموعه راهکارهای قدرتمند متریکس برای مقابله با تقلب، انواع نقلب‌های موبایلی از جمله موارد زیر را تشخیص می‌دهد:’

IP Fraud
Click Injection
Click Flooding
Abnormal Engagement
SDK Spoofing

اتریبیوشن موبایلی

با متریکس می‌توانید، منبع، کمپین، یا شبکه‌ای که بهترین کاربر را برای شما آورده است پیدا کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *