مدیرعامل اسنپ در کنفرانس جشنواره وب و موبایل ایران در اصفهان؛

رقبا چون کم می‌آورند به اسنپ‌فود انگ انحصارطلبی می‌زنند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸

‏رویداد جشنواره وب و‌ موبایل ایران در اصفهان در سالن همایش اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان حال برگزاریست.

⁩ ژوبین علاقبند،مدیرعامل ⁧اسنپ از سخنرانان⁩ رویداد جشنواره وب و موبایل ایران در اصفهان است.

مدیرعامل اسنپ در سخنرانی خود در این رویداد مطالب زیر را مطرح کرد:

‏در زیراکس در دوره تحریم ها باید ۲۵۰ نفر از ۳۰۰ نیروی خود را اخراج می‌کردم ولی چنین شخصیتی نبودم و نتوانستم

‏باید کسی را در کنار خود میداشتم که بتواند تصمیم سخت بگیرد

‏شرکت زیراکس در حال حاضر بسیار سودآور است

‏ایرانسل، سرمایه‌گذار آلمانی و هایپراستار تنها سهامداران اسنپ هستند.

‏بیزینس مدل اسنپ براساس کمیسیون است ولی در ابتدا برای گرفتن سهم بیشتری از بازار از اخذ کمیسیون صرف نظر می‌کنیم.

‏در مدتی که کمیسیون نمی‌گیریم از سرمایه‌ سرمایه‌گذاران استفاده می‌کنیم.

شهرداری و معاون حمل و نقل به جای ایجاد مانع برای کسب‌وکارهای آنلاین، زیرساخت فراهم کنند.

‏شهرداری می‌گوید قیمت اسنپ باید براساس مصوبه شورای شهر تعیین شود.

‏بدون شک کسب‌وکارهای سنتی از بین خواهند رفت.

‏مردم تصمیم می‌گیرند آژانس یا اسنپ سوار شوند.

به کارمندان تاکسی‌های آنلاین پیشنهاد کار نمیدهیم هرچند به لحاظ قانونی مشکل ندارد.

‏ولی به کارشناسان رقیب‌های غیرمستقیم خود می‌توانیم با حقوق بالاتر پیشنهاد کار دهیم.

‏۲۳۰۰ کارمند داریم که یک نفر آن‌ها هم از تاکسی‌های اینترنتی نبوده‌اند.

‏زیرساخت‌های IT در ایران بسیار قابل دفاع است.

‏مشکل فیلترینگ داریم.

‏قیمت‌گذاری اسنپ براساس عرضه و تقاضاست.

‏قیمت از حدی پایین‌تر بیاید راننده میرود در ‌تپسی یا مشغول کار دیگری می‌شود.

‏رقبا وقتی کم‌می‌آورند به کسب‌وکار موفق انگ انحصارطلبی می‌زنند.

‏هم رستوران و هم کاریران مشتری اسنپ‌فود هستند.

‏اگر رقیب اسنپ‌فود امکانات و فرصت بیشتری در اختیار مشتریان قرار دهند.

‏مانند هر کسب‌وکاری در حال رقابت هستیم و در تمام شهرستان‌ها به دقت رقبای خود را رصد می‌کنیم

‏برای حفظ کسب‌وکار خود مجبوریم سهم بازار خود را حفظ کنیم

‏اگر ببینیم در شهری در حال از دست دادن سهم بازار هستیم تمام فکر خود را به جبران متمرکز می‌کنیم

۲۳۰۰ کارمند داریم که یک نفر آن‌ها هم از تاکسی‌های اینترنتی نبوده‌اند.

حاکمیت می‌توانست بحران موضوع حجاب در اسنپ را بهتر مدیریت کند.

‏حجاب قانون ایران است و رانندگان ما بهدخاطر بدحجابی مسافران جریمه می‌شوند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.