با برگزاری یک دوره آموزشی؛

خبرنگاران با فناوری «بلاک چین» آشنا می شوند

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دوره آموزش آشنایی خبرنگاران با «فناوری بلاک چین»، برگزار می کند.
این وزارتخانه در نظر دارد برای ارتقای سطح دانش خبرنگاران و علاقمندان به حوزه IT و آشنایی با اصطلاحات فناوری اطلاعات دوره آموزشی فناوری «بلاک چین» چیستی و کاربردهای آن برگزار کند.
ایده برگزاری این دوره پس از آن شکل گرفت که در یکشنبه های رسانه ای رییس مرکز روابط عمومی و بازدید از رسانه ها در آستانه روز خبرنگار، خبرنگاران و حتی سردبیران و مسئولین رسانه ها برای آشنایی با مفاهیم تازه ابراز علاقه کردند و این علاقمندی با واکنش مثبت وزارت ارتباطات مواجه شد.
در این کارگاه آموزشی که ۲۷ مرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰ در سالن الغدیر مرکر روابط عمومی وزارت ارتباطات برگزار می شود و امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات به توضیح و تبیین فناوری بلاکچین و کاربردهای آن می پردازد.
به همین منظور، خبرنگاران حوزه IT و همچنین علاقمندانی که تمایل دارند در این کارگاه یک روزه حضور بهم رسانند می توانند حداکثر تا تاریخ ۲۳ مرداد ماه از طریق شماره نمابر ۸۸۴۶۷۲۱۰ و یا با شماره پیامک ۲۰۰۰۸۸۸ به این مرکز اعلام حضور کنند.

همچنین، علاقمندانی که امکان حضور در این دوره آموزشی را ندارند می توانند از طریق سیستم ویدیو کنفرانس و از را دور در جریان مباحث این دوره آموزشی قرار گیرند.
منیع: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *