معرفی وبسایت؛

اسباب کشی آسان منزل با خدمات باربری و اتوبار نوبار

تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸

اسباب کشی یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها و کارهای استرس‌زا برای همه افراد و خانواده‌ها است. به همین دلیل برای کاهش استرس ناشی از جابجایی باید شرکتی را پیدا کرد که این کار را به بهترین نحو، با قیمت و پشتیبانی مناسب انجام دهد. برای این کار بسیاری از افراد به دنبال اتوبار سنتی می‌روند و از وجود شرکت‌های اتوبار آنلاین خبر ندارند.

با ورود فناوری و تکنولوژی به زندگی روزمره مردم شرکت‌های حمل و نقل نیز به سمت خدمات آنلاین رفته‌اند و به همین دلیل دیگر نیازی به گذاشتن زمان و هزینه برای پیدا کردن اتوباری در کوچه و خیابان به شکل سنتی نیست. در واقع ماموریت تکنولوژی و فناوری این است که دیگر زمان و هزینه خود را در خیابان‌ها برای پیدا کردن کالا یا خدمات نگذارید و تنها با دسترسی به اینترنت بتوانید به هر نوع خدمت یا کالایی به راحتی دست پیدا کنید.

در واقع به قدری تکنولوژی و فناوری همه‌گیر شده است که شرکت‌های خدمات باربری سنتی نیز به سمت همگام شدن با تکنولوژی رفته‌اند. اما با وجود آنلاین شدن تمام شرکت‌ها، انتخاب از میان این شرکت‌ها برای شما که به این خدمات نیاز دارید سخت است.


اگر بخواهیم خدمات آنلاین حمل بار را با روش‌های سنتی مقایسه کنیم تفاوت‌ها بسیار است. برای شروع باید گفت که روش سنتی معایب بسیاری دارد که با ورود فناوری به آن و آنلاین شدن روند کار در آن، مشکلات و معایب آن کم شده است.

در روش سنتی مردم مجبور بودند تا برای یافتن اتوباری نزدیک محل زندگی خود در کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف خانه خود بگردند. این کار یعنی گذاشتن زمان و هزینه برای گشتن و پیدا کردن شرکتی در نزدیک خانه که در مواقعی با وجود پیدا کردن شرکت مورد نظر ممکن است خدماتی که ارائه می‌دهد ضعیف باشد و شما از سر ناچاری و کمبود وقت آن را انتخاب کنید. با نصب اپلیکیشن نوبار و با دسترسی به وب‌سایت نوبار در هر جایی می‌توانید اقدام به سفارش خدمات اسباب کشی کنید و دیگر نگران کمبود وقت برای پیدا کردن شرکتی برای جابجایی وسایل خود نباشید.

از دیگر معایبی که باربری‌های سنتی دارند این است که قیمت دهی ثابتی ندارند و قیمتی که ابتدای کار به شما می‌دهند با قیمت انتهای کار تفاوت دارد. همچنین در روش سنتی شما انتخاب زیادی ندارید و امکان مقایسه قیمت‌ها را در انتخاب‌های محدود ندارید. اما یکی از چیزهایی که اتوبار نوبار خود را با آن به همگان معرفی کرده است قیمت دهی ثابت است. قیمتی که شما پس از ثبت سفارش به صورت آنلاین در فاکتور خود مشاهده می‌کنید همان قیمت تمام شده برای شما است.

ممکن است در روش سنتی کارگران مسلط به جابه‌جایی حرفه‌ای وسایل سنگین امروزی مانند یخچال‌های ساید بای ساید، پیانو و وسایل از این قبیل که به تازگی وارد خانه‌ها شده‌اند، نباشند. اما نوبار با خدمات آنلاین خود این مشکل را با انجام صفر تا صد خدمات جابجایی حل کرده است. خدمات اسباب کشی آنلاین نوبار شامل بسته بندی اثاثیه منزل قبل از حمل بار، جابجایی آنها از مبدا تا مقصد و در نهایت باز کردن بسته‌ها و قرار دادن وسایل سر جای خود می‌شود. به نظر شما چنین خدماتی جذاب نیست؟

نوبار اپلیکیشنی برای اسباب کشی بی دردسر

نوبار کار ثبت سفارش را برای هر کاربری راحت کرده است و از مزایای استفاده از خدمات نوبار سهولت در ثبت سفارش، مقرون به صرفه بودن با قیمت بسیار مناسب، انجام  صفر تا صد خدمات اثاث کشی مانند ارائه خدمات بسته بندی، داشتن نیروی کارگر متخصص، بسته بندی و انجام کارهای فنی، داشتن انواع ماشین باربری مانند کامیون، نیسان و ماشین بار به همراه رانندگان مجرب و در نهایت ارائه واقعی خدمات تمام و کمال بیمه در صورت بروز مشکلی در حین جابجایی که مجموعه این موارد است که نوبار را در میان دیگر شرکت‌های باربری متمایز می‌کند.

خدمات اسباب کشی آنلاین نوبار را امتحان کنید

با استفاده از خدمات آنلاین نوبار در زمینه حمل بار دیگر نیازی ندارید که زمان و پول خود را در خیابان‌ها بگذارید تا بتوانید شرکتی برای حمل بار پیدا کنید و این یعنی شما با داشتن اپلیکیشن و ورود به وب‌سایت نوبار تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت کنید و برای دیگر کارهای مربوط به جابجایی آماده شوید.

با وجود اپلیکیشن نوبار به راحتی می‌توانید از روی نقشه راحت‌ترین مسیر را برای رسیدن راننده مشخص کنید و از ابتدای حرکت راننده تا پایان کار موقعیت مکانی ماشین را رصد کنید و از جابجایی وسایل خود مطمئن شوید.

به راحتی و تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانید از داخل خانه، محل کار و هر جای دیگر سفارش حمل بار خود را در کم‌ترین زمان ممکن ثبت کنید و در نهایت نیز فاکتور نهایی خود را با قیمتی ثابت تا پایان کار مشاهده کنید.

آیا با تمام این تفاصیل باز هم قصد استفاده از باربری‌های سنتی را دارید؟ تنها کافی است اندکی زمان بگذارید، اپلیکیشن نوبار را نصب کنید و در کم‌ترین زمان سفارش جابجایی اسباب خود را ثبت کنید.

دانلود اپلیکیشن نوبار

 

 

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *