مجمع پیشگامان اقتصاد دانش بنیان سلامت برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸

نخستین مجمع پیشگامان اقتصاد دانش بنیان در حوزه سلامت در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به گزارش وبنا به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، نخستین گردهمایی پیشگامان اقتصاد دانش‌بنیان سلامت روز شنبه ۱۹ مردادماه جاری با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

در این رویداد که با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار خواهد شد، مدیران عامل شرکت‌‎های دانش‌بنیان پیشگام حوزه سلامت و سیاست‌گذاران و مسئولان اجرایی این حوزه نیز حضور خواهند داشت.


همچنین به منظور تقویت تعامل بازیگران زیست‌بوم نوآوری سلامت، پیشخوان نمایشگاهی برای بانک‌ها، صندوق‌های جسورانه بورسی، صندوق‌های پژوهش و فناوری، شتابدهنده‌های تخصصی، کارگزاران تبادل فناوری و دیگر نهادها و موسسات مرتبط و علاقمند فراهم شده است.

در مجمع پیشگامان اقتصاد دانش بنیان سلامت، یک پنل سیاستی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و یک پنل حمایتی با هدف معرفی رویکردهای دستگاه‌های اجرایی و پاسخگویی به دغدغه‌های شرکت‌های پیشگام برگزار می‌شود.

با توجه به شاخص‌های اصلی شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان پیشگام از جمله حجم فروش، ظرفیت یا سابقه صادراتی، اشتغال‌زایی و زیرساخت‌های تحقیق و توسعه، حدود ۶۰ شرکت دانش‌بنیان حوزه سلامت در فهرست شرکت‌های پیشگام اقتصاد دانش‌بنیان قرار گرفته‌اند.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *