پاسخ اسنپ به وبنا در رابطه با درخواست همکاری به کارمندان سایر کسب‌‎وکارهای آنلاین؛

نه تنها به کارکنان سایر تاکسی‌های آنلاین پیشنهاد همکاری ندادیم بلکه درخواست آنان را نیز قبول نکردیم / هر کارمند برای هر سازمان ارزشی متفاوت دارد و الصاق برچسب مالی به افراد امری نکوهیده‌ است

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸

اسنپ به خبر مدیرعامل تپ‌سی در رابطه با درخواست همکاری از کارمندان تپ‌سی پاسخ داد.

روابط عمومی اسنپ در پاسخ به سوال خبرنگار وبنا در این مورد گفت: «شرکت اسنپ (تاکسی آنلاین) به دلیل رعایت مسائل صنفی تاکنون از کارمندان هیچ یک از شرکت‌های حمل‌ونقل آنلاین دعوت به همکاری نکرده‌ و تا کنون حتی یک نفر از کارمندان سابق سایر تاکسی‌های آنلاین در اسنپ استخدام نشده‌اند. حتی وقتی کارمندان این شرکت‌ها شخصا درخواست همکاری برای اسنپ ارسال می‌کنند از پذیرش‌ آن‌ها خودداری می‌شود.»

اسنپ به سوال دیگر خبرنگار وبنا در مورد پیشنهاد کار با حقوق ۳ برابر به کارمندان تخفیفان اینگونه پاسخ داد: « اسنپ همواره پذیرای نیروی کار نخبه است و منابع انسانی آن به طور مداوم از نیروی مورد نیاز خود دعوت به همکاری می‌کند. استعدادیابی (headhunting) به نیروی کار حق انتخاب می‌دهد و از طرفی اهمیت حفظ نیروی انسانی را به سازمان‌ها یادآور می‌شود و نهایتا به رشد و ارتقا هر دو کمک می‌کند. هر کارمند برای هر سازمان ارزشی متفاوت دارد و الصاق برچسب مالی به افراد امر نکوهیده‌ای است. در نهایت معتقدیم مبلغ حقوق، علاوه بر میزان عرضه و تقاضا در بازار کار، بر اساس توانایی‌ افراد تعیین می‌شود.»


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *