رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات:

تولید محتوا برای کودکان بسیار ارزشمند است/ اپراتورها از تولیدکنندگان محتوای کودک حمایت کنند

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، از مرکز شتاب‌دهنده تخصصی محتوای کودک‌آنلاین بازدید کرد.
وحید یزدانیان ظهر امروز در گردهمایی ایده پردازان برتر جشنواره کودکآنلاین حاضر شد و از نزدیک در جریان اقدامات آن‌ها پس از برگزیده شدن در جشنواره کودکآنلاین(که سال پیش برگزارشده بود) و ورود به مرکز شتاب‌دهنده تخصصی محتوای کودک قرار گرفت.

در ابتدای این بازدید محمد ابوالحسنی، مسئول مرکز شتاب‌دهنده به ارائه گزارشی از چگونگی انتخاب ۲۵ ایده برتر از میان ۱۱۲۱ ایده ارائه‌شده به جشنواره کودکآنلاین پرداخت و سپس خدمات شتاب دهی و چگونگی تبدیل وب سری‌های منتخب به کسب‌وکار حوزه کودک را تشریح کرد.

در ادامه یزدانیان ضمن ابراز خشنودی از شکل‌گیری ایده جشنواره کودکآنلاین و گردهمایی جوانان برای تولید محتوایی فاخر در حوزه کودک گفت: خیلی خوشحالم چنین مجموعه پرنشاطی شکل‌گرفته است که می‌تواند در آینده نزدیک از یک‌سو کارهای خوب برای کودکان تولید کند و پاسخگوی دغدغه و نگرانی خانواده‌ها باشد و از سوی دیگر هر ایده با تبدیل‌شدن به کسب‌وکارهای حوزه کودک می‌تواند به ایجاد اشتغال منجر شود.


وی با تأکید بر اینکه بازار ICT با بازار محتوای کودک بسیار متفاوت است گفت: مطلع باشید که کار شما بسیار ارزشمند است و ارزش محتواهای تولیدی برای کودکان از تولیدات حوزه ICT بسیار بیشتر است و ازاین‌رو باید حمایت‌های لازم با رقم‌های شایسته از این تولیدات صورت بگیرد.

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در خاتمه ابراز امیدواری کرد که اپراتورها نقش خود را به‌عنوان مسئولیت اجتماعی در حمایت از تولیدکنندگان محتوای کودک به‌خوبی ایفا کنند.

در پایان این نشست سید جمال هادیان، دبیر جشنواره کودکآنلاین ضمن تشکر از حمایت‌های پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از جشنواره کودکآنلاین، گفت: جشنواره پایانی کودکآنلاین، نیمه آبان ماه با ارائه تولیدات ۲۵ ایده برتر برگزار خواهد شد و به‌سرعت جشنواره بعدی کلید خواهد خورد که با حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، آیتم‌های جدید ازجمله بازی کودک، موسیقی کودک و اپلیکیشن به جشنواره بعدی کودکآنلاین اضافه خواهد شد.

منبع: روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *