محمدرضا قادری، عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست

در کنار استارتاپ ها به دنبال تکمیل زنجیره ارزش هستیم

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۸

پنل «باید ها و نبایدهای مشارکت پست با بخش خصوصی»  یکشنبه سی تیر ۹۸ همزمان با چهارمین روز برپایی نمایشگاه الکامپ برگزار می شود.

به گزارش وبنا، محمدرضا قادری، عضو هیئت مدیره به نمایندگی از شرکت ملی پست، حامد تاج الدین بنیان گذار و مدیرعامل اوبار، حافظ حکمی مدیر ارشد اجرایی تیوا، جواد کرباسیان عضو هیئت مدیره و مدیر توسعه مپ و کیوان جعفری بنیان گذار ترابرنت، از دیگر مهمانان حاضر در این نشست تخصصی بودند.

محمدرضا قادری در پنل بایدها و نبایدهای مشارکت با بخش خصوصی گفت: «در فضای اقتصاد دیجیتال زنجیره ارزش فقط بحث لجستیک نیست از بحث تبلیغات و خرید و فروش انیترنتی و لجستیک پیشرفته امروز ی تا نگهداشت مشتری مورد نیاز است.»
قادری ادامه داد: «به دنبال بازتعریف نقش پست در دنیای تجارت الکترونیک هستیم چرا که مردم باید از خدمات پست به حدکافی بهره مند شوند و کسب و کار خود را توسعه دهند.»
قادری با بیان اینکه، در کنار استارتاپ ها به دنبال تکمیل زنجیره ارزش هستیم ، گفت: «ممکن است بخشی از بازار در دسترس استارتاپ ها نباشد. برای مثال نقاط دور افتاده که مشتریان ثابت ما هستند و به جهت تفکر و بافت سنتی اعتماد به استارتاپ ها ندارند. در این خصوص ما می توانیم دراین بخش از بازار دسترسی ایجاد کنیم.»
او ادامه داد: «وجود امکانات گسترده پست از جمله ساختمانها و املاک ، ۳۰ هزار پرسنل مستقیم و غیرمستقیم،شبکه IT گسترده، ۷۰ سامانه الکترونیکی که اینها در طی سالیان سال تشکیل شده و به هیچ عنوان قابل انکار نیست. ما امکانات خود را به اشتراک می گذاریم تا مجموعه های فعال بتوانند زنجیره ارزش را تکمیل کنند.سکوی تجارت الکترونیک پست نیامده تا رقابت کند بلکه ایجاد شده تا خلاها و کمبودها را پر کند و برای اشتراک امکانات تا حد ممکن نقش ایفا کند.درهمین راستا از استارتاپ‌های فعال و مجموعه های خصوصی دعوت صورت گرفته تا برای تکمیل زنجیره ارزش و سرویس‌ها سبب شویم شرایط اقتصادی لازم به مساوات و عادلانه در اختیار همه قرار گیرد.»


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *