رویداد؛

وبینار «چکونه مدیر محصول شویم؟» ۲۳ مرداد ۹۸ برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۸

وبینار «چکونه مدیر محصول شویم؟» ۲۳ مرداد ۹۸ برگزار می‌شود.

برای اینکه یک نوآموز و یا متخصص مسیر پیشرفت کاری و زندگی را سریعتر و آسان تر طی کند نیاز به تجربیاتی دارد که لازم نیست همه آنها را خودش تجربه کند، میتواند از افرادی که قبلا این راه را رفته اند بدست بیاورد و یا به عبارتی از تجربه افراد متخصص و با تجربه استفاده نماید. شروع هوشمندانه یک برنامه انتقال تجربه است که از افراد با تجربه دعوت می شود تا مسیر تبدیل شدن به یک مدیر و متخصص در فیلد تخصصی شان را برای شرکت کنندگان ترسیم کنند.

شروع هوشمندانه به دنیای مدیر محصول

در دنیای استارتاپ ها، مدیریت محصول Product Management از جمله واژگان جدید است و طبیعی است که بسیاری از شرکت های تکنولوژی محور و استارتاپ‌ها درک درستی از اهمیت نقش مدیر محصول و دایره وظایفش نداشته باشند.

مدیریت محصول یکی از پر تقاضاترین و پردرآمدترین مشاغل دنیای استارتاپی است، البته پر از چالش، سرگرمی و تجارب جدید هم هست. مدیریت محصول بر خلاف بسیاری از مشاغل است، برای رسیدن به این شغل تحصیلات آکادمیک خاصی وجود ندارد و شما نمی‌توانید حتی مدرکی برای آن دریافت کنید، بدتر آنکه منابع زیادی هم در دسترس نیست که بتوانیم دقیق و سرراست مهارت‌های مورد نیاز این شغل را یاد بگیریم.

در دوره چگونه یک مدیر محصول شویم؟، ابتدا مدیریت محصول و جایگاه مدیر محصول در شرکت های تکنولوژی محور آشنا می شویم. سپس مسیر کلی تبدیل شدن به یک مدیر محصول موفق را بررسی خواهیم کرد و در پایان با وظایف مدیرمحصول آشنا خواهیم شد و به بررسی شخصیت مدیرمحصول می‌پردازیم تا بتوانیم شناخت بهتری از خودمان داشته باشیم و دریابیم آیا می‌توانیم مدیر محصول خوبی باشیم یا خیر؟

مدیریت محصول چیست؟ چرا لازم است؟

مدیر محصول کیست؟

  • مهارتهای یک مدیر محصول
  • ماموریت یک مدیر محصول
  • مسئولیت یک مدیر محصول
  • حقایق زندگی حرفه ای یک مدیر محصول

رویکردهای متفاوت به مدیریت محصول

جایگاه مدیر محصول در شرکت کجاست

مدیر محصول در شرکت‌ها موفق به چه شکل است

چگونه از داده در مدیریت محصول استفاده کنیم

مدیریت محصول موفق و نا موفق چگونه است

رهبری تیم و ارتباط با تیم فنی و طراحی

آیا فعالیت به عنوان مدیر محصول انتخاب درستی برای من است؟

  • علایق شناسی
  • شخصیت شناسی
  • قابلیت ها و توانمندی ها

مخاطبین دوره

این دوره به چه کسانی توصیه می شود؟

  • صاحبان کسب و کار‌های نوپا، استارتاپ ها
  • مدیران کسب و کار فعال در حوزه تکنولوژی
  • علاقه‌مندان حوزه طراحی و مدیریت محصول
  • کارآموزان طراحی و مدیریت محصول
  • طراحان رابط کاربری
  • توسعه دهندگان وب
  • بازاریابان اینترنتی

 

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.