عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست در الکامپ 25 مطرح کرد؛

سرویس پست اینترنتی انحصاری نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با اشاره به همکاری پست و الوپیک در سرویس الوپست گفت: این سرویس انحصاری نیست و طی فراخوانی از سایر فعالان پیک موتوری پیک اینترنتی برای راه اندازی سرویس مشابه دعوت شده است.

محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در یک نشست خبری در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ اظهارداشت: سکوی ستاپ پست پلتفرمی است که به تمام کسب و کارها امکان می دهد که کسب و کار خود را بر بستر شبکه پستی توسعه دهند و با استفاده از امکانات پستی شامل زنجیره ارزش کامل تبلیغات، فروش، پرداخت، لجستیک و نگهداشت مشتری به مشتریان خود خدمت ارائه کنند.
وی گفت: این پلتفرم به کسب و کارهای سنتی کمک می‌کند که زیرساخت خود را به‌روزرسانی کنند و در نتیجه شاهد رونق کسب و کار خود در فضای اقتصاد دیجیتال باشند.
قادری اشاره به همکاری الوپیک و شرکت پست، گفت: سرویس ۱۹۳ پست تلفنی شرکت پست از قدیم فعال بود و قرار است تغییراتی را پیش رو داشته باشند و به تازگی اقدام جدیدی را در حوزه سرویس پست تلفنی انجام داده‌ایم که با همکاری اپلیکیشن الوپیک، گزینه الوپست به اپلیکیشن الوپیک اضافه شده است.
به گفته وی، فراخوان جدیدی در این باره توسط شرکت پست منتشر شده و در این فراخوان از سایر فعالان پیک های اینترنتی دعوت شده که اگر خدمات مشابهی دارند و در صورت تمایل می‌تواند برای راه اندازی سرویس مشابه اقدام کنند زیرا این سرویس انحصاری نیست.
وی همچنین درباره آخرین وضعیت همکاری پیام رسانهای داخلی در پروژه ستاپ، گفت: پس از بررسی اسناد پیشنهادی مدل همکاری پیشنهادی انتخاب و مناقصه برگزار می‌شود.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *