راه‌اندازی سایت رسمی کتاب راهنمای کارآفرینان

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۲

این کتاب می‌تواند مرجع مکتوبی باشد برای موسسان کسب و کارهای نوپا، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و مربیان.

راهنمای کارآفرینان، قدم به قدم و با جزییات به ما یاد می‌دهد که چگونه فرآیند کشف مشتری را در عمل پیاده کنیم، بوم مدل کسب و کار را برای نظارت بر این فرایند به کار بگیریم و همچنین اطلاعاتی درباره چگونگی کسب، حفظ و افزایش مشتری ارائه می‌دهد.

بنا به اظهارات موسسه نشر این کتاب، بیش از ۱۰۰٫۰۰۰ کارآفرین با تکیه بر اجرای گام به گام و دقیق دستورالعمل‌های این کتاب کسب و کار نوپای سودآور، رشد پذیر و موفق خود را راه‌اندازی کردند.


این کتاب توسط بنیاد ملی علوم آمریکا حمایت شده و هر ساله تعداد زیادی از تیم‌هایی که فرایندهای تعیین شده در این کتاب را دنبال کند، به شکل کمک‌های مالی تشویق می‌نماید.

راهنمای کارآفرینان در دانشگاه استنفورد، برکلی، کلمبیا و بیش از ۱۰۰ دانشگاه پیشرو در سراسر جهان تدریس می شود. به این دلیل که این کتاب ما را در اجرای فرآیند توسعه مشتری به شکلی گام به گام هدایت می‌کند. این فرآیند توسط آقای استیوبلنک متخصص مشهور کسب و کارهای نوپای «سیلیکون ولی» و یکی از پیشکسوتان جنبش کارآفرینی ناب، ابداع و طی یک دهه توسط او و همکارانش بارها آزمون و اصلاح شده است.

این راهنمای ۶۰۰ صفحه‌ای حاوی بیش از صدها نمودار، مدل، جدول، گراف به انضمام ۷۷ چک لیست با ارزش است که ما را برای ساختن کسب و کاری سودآور هدایت می‌کند.

به صورت کلی می‌توانیم بگوییم که با مطالعه این کتاب قادر خواهیم بود:

  • از ۹ اشتباه مرگباری که مانع موفق کسب و کارها هستند اجتناب کنیم.
  • از مدل توسعه مشتری برای تحقق ایده کسب و کارمان استفاده کنیم.
  • از بوم مدل کسب و کار برای سازماندهی فرضه‌های کسب و کارمان بهره ببریم.
  • مشتریان خود را شناسایی کرده و تعیین کنیم که چگونه آن‌ها را کسب، حفظ و افزایش دهیم.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. من یک کارآفرین هستم . اعتقادم اینه که همونطوریکه با همکاری چند مهندس مکانیک میشه یک محصول خوب تولید کرد یا با همکاری چند مهندس کامپیوتر یک برنامۀ خوب تولید کرد . با همکاری چند کارآفرین میشه طرحهای خوب ارائه داد . من خودم برای این کار ، پایه هستم . بیاییم برای اعتلای کشور و کاهش بیکاری جوانان دست به دست هم بدیم . ممنون

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *