فرانشیز، معرفی و یافتن فرصت‌های تجاری

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲

به بیان دیگر، فرانشیز یک شبکه ارتباطی بین کسب و کارهای مستقل کوچک است که به هر یک از این کسب و کارهای کوچک اجازه می‌دهد که تحت یک نام تجاری مشترک و یک هویت مشترک فعالیت کنند و همگی از یک متد بازاریابی مشترک استفاده کنند. در حقیقت فرانشیز یک روش است برای تعریف محصولات و یا خدمات به طوری که نیازهای مشتری را ارضا کند.

در صورت تمایل می‌توانید برای آشنایی با ویژگی‌های این شیوه از کسب و کار به وب‌سایت فرانشیز مراجعه کنید.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *