فراخوان ستاد برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران برای جذب نیروی داوطلب

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸

ستاد برگزاری دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران برای جذب نیرو داوطلب فراخوان داد.

به گزارش وبنا متن این فراخوان به شرح زیر است:

همونطور که میدونید جشنواره وب و موبایل ایران برای دوره ی دوازدهمش از فروردین ماه ۹۸ و زودتر از همیشه شروع به فعالیت کرده.


در این چند ماه پیشروی فعالیت های جشنواره توسط بعضی اعضای ثابت تیم جشنواره وب و موبایل ایران و همینطور برخی از داوطلبان سال های گذشته انجام شده .

در راستای بهتر پیش بردن کار ها و فعالیت های جشنواره در ادامه ی مسیر و به کارگیری افکار تازه در تیم جشنواره، از علاقمندان دعوت به همکاری و حضور در تیم داوطلبان جشنواره وب و موبایل ایران می‌کنیم.

تیم جشنواره وب و موبایل ایران تیم جوانیست که به صورت خودجوش و به دلیل علاقه به همکاری با جشنواره وب و موبایل ایران عضو تیم شده اند.

حضور داوطلب ها همیشه به جشنواره کمک کرده که روحیه ی جوانش رو حفظ کنه و با ایده ها و افکار تازه مسیرش رو ادامه بده.

از طرفی حضور در تیم جشنواره هم به داوطلب ها کمک کرده تا در یک محیط منعطف، کاری که دوست دارن رو انجام بدن و مهارت های خودشون رو توی این محیط تقویت کنن.

علاوه بر این، کمکی شده که با افراد مرتبط با حوزه کاریشون آشنا بشن و ارتباطات مفید بسازن. به همین دلیل هست که اکثر اعضای قبلی این تیم در حال حاضر حیطه ی کاریشون رو دارن با موفقیت در محیط های دیگه ادامه میدن و بعضا همچنان در کنار فعالیت های حرفه ای خودشون، هنوز هم در تیم جشنواره حضور دارن.

اعتقاد ما در جشنواره این هست که باید با ایجاد فرصتی برای وارد شدن به محیط کار و نیز ایجاد فضای انتقال تجربه، به داوطلبینی که مشتاق به کار هستند اعتماد کنیم و همچنین امکان ورود به محیط های بعدی رو توسط “یادگیری در کنار کار” برای افراد مستعد فراهم کنیم.

بنابراین امسال هم برای ایجاد چنین محیطی قصد داریم شما رو دعوت به حضور در این تیم کنیم.

به علاوه،گفتنش خالی از لطف نیست که امسال برنامه های جدیدی هم برای اعضای تیم داریم و قرار هست که فعالیت های تیمی رو گسترش بدیم و امکان استفاده از این محیط رو فراهم تر کنیم!

لازم به ذکر هست که به زودی قراره با اعضای تیم سال گذشته یک جلسه داشته باشیم. توی این جلسه گواهی حضور در تیم جشنواره رو به دوستان قبلیمون اعطا می‌کنیم و در صورتی که تا اون زمان شما به تیم ما اضافه شده باشید، شما هم به این جلسه دعوت میشین و میتونین تجربه ی اعضای قبلی رو از زبان خودشون هم بشنوین.

منتظر حضور شما در تیم جشنواره هستیم!

کافیه این فرم رو پر کنین و برای ما ارسال کنین، یا رزومه تون رو به همراه اعلام حوزه ی مورد علاقه تون به info@iwmf.ir بفرستید.

همچنین در نظر داشته باشین حوزه هایی که میتونین توی اون ها با جشنواره همکاری داشته باشین این حوزه ها هستن :

تیم فنی ( بک اند، فرانت اند و ui/ux)

تیم طراحی ( طراح گرافیک در فضای فوتوشاپ یا ایلاستریتور)

تیم تولید محتوای بلاگ ( این تیم باید مهارت جستجوی خوب به همراه آشنایی با قوانین نوشتاری و تولید محتوای بلاگ داشته باشد)

تیم اجرایی ( شامل حضور در رویداد های جشنواره، کمک در فعالیت های اجرایی روز مراسم، قابلیت ارتباط گیری با افراد مختلف، نظم و انرژی )

تیم پشتیبانی ( ارتباط با مخاطبین جشنواره وب و موبایل ایران و توانایی پاسخگویی به سوالات – توانایی یادگیری خوب )

در نظر داشته باشید که اگر در شهر های اصفهان، شیراز، تبریز، یزد، رشت، گرگان و اهواز ساکن هستین میتونین در ایونت های یک روزه ی کنفرانس جشنواره وب و موبایل ایران به صورت مستقیم در تیم حضور داشته باشید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *