آیدین بهرمان، هم‌بنیانگذار کادوچی؛

کادوچی به دنبال بهبود و خلق تجربه جدیدی در خرید و ارسال کادو است

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۸

کادوچی در سال ۹۱ توسط آیدین و آرین بهرمان تأسیس شد.

این استارتاپ در زمینه راهنمایی برای انتخاب کادو، خرید اینترنتی کادو، بسته‌بندی کادو و ارسال کادو به کاربران خدمات می‌دهد.

کادوچی به کاربران کمک می کند ضمن صرفه جویی در هزینه حمل و نقل و زمان، بتوانند کادوی مناسب برای شخص موردنظرشان را به راحتی پیدا کنند.


آیدین بهرمان، هم‌بنیانگذار کادوچی در مورد این این کسب و کار به وبنا گفت: « در روزهایی که جامعه استارتاپی ایران هنوز شکل نگرفته بود ایده کادوچی از یک نیاز ساده ولی همه‌گیر شکل گرفت؛ انتخاب و خرید کادو. ما در کادوچی به دنبال ایجاد یک پلتفرم هوشمند بودیم که در انتخاب کادوی مناسب به افراد کمک کنیم و در وقت و هزینه اونها صرفه‌جویی کنیم. فعالیت رسمی کادوچی به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی محصولات کادویی از پاییز ۹۱ شروع شد و با توجه به ایده جدید و خلاقانه‌ای که داشت مورد توجه رسانه‌ها و عموم قرار گرفت و به سرعت رشد کرد.»

او ادامه داد: «در حال حاضر کادوچی به دنبال بهبود و خلق تجربه جدیدی در خرید و ارسال کادو است و در این راستا با تغییرات گسترده‌ای که در پیش رو داریم، هدف ایجاد تجربه فوق‌العاده‌ای از خرید کادو و همچنین حس زیبا و به یادماندنی دریافت کادو را دنبال می‌کنیم.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *