دوره‌های آموزشی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف تربیت نیروی کارآمد در حوزه ICT، آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸

ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی از برگزاری دوره های آموزشی و برنامه نویسی که توسط شرکت های دانش بنیان برگزار می شود، حمایت می کند.

به گزارش وبنا به نقل از معاونت علمی، ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف تربیت نیروی انسانی متخصص از برگزاری دوره‌های آموزشی و برنامه نویسی که توسط شرکت‌های دانش بنیان برگزار می‌شود، حمایت می‌کند.

یکی از مهم‌ترین اولویت‌های معاونت علمی و فناوری، تربیت نیروی انسانی و متخصص در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری است. در همین راستا ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری دوره‌های آموزشی برنامه نویسی، شبکه و مدیریت حمایت می‌کند.


یکی از عوامل توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، گسترش همه جانبه آموزش و تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد است. یکی از صنایع راهبردی که در کشور به نیروی انسانی خلاق و ایده مند نیاز دارد، حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات است.

صنعتی که هر روز با تحولات اساسی مواجه می‌شود و آموزش نیروهای فعال در آن یک موضوع مهم و حیاتی به شمار می‌رود. از این رو ستاد توسعه فناوری‌های حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از اولویت‌های خود را حمایت از برگزاری دوره‌های آموزشی قرار داده است.

این دوره‌های آموزشی با هدف تربیت نیروهای کارآمد در حوزه ICT، رشته‌های مهندسی شبکه و برنامه نویسی به صورت حضوری و آنلاین برگزار می‌شود. شرکت‌های دانش بنیانی که در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی فعالیت می‌کنند می‌توانند با شرکت در این دوره‌ها، توانمندی خود را افزایش دهند.

شرکت‌های دانش بنیان و خلاق می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://www.sematec-co.com مراجعه کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *