اسنپ از افزودن قابلیتی جدید برای رانندگان دارای ناشنوایی خبر داد.
اسنپ در راستای خدماترسانی هرچه بهتر به رانندگان دارای ناشنوایی امکان جدیدی را به خدماتش اضافه کرده است. با استفاده از این امکان رانندگان دارای ناشنوایی میتوانند در تمام شهرهایی که قابلیت تماس امن در آنها فعال است به راحتی از اپلیکیشن اسنپ استفاده کنند. تماس امن قابلیتی است که اسنپ آن را برای ارج نهادن به حریم خصوصی کاربران و حفظ اطلاعات شخصیشان عملیاتی کرده است و با استفاده از این قابلیت، راننده و مسافر شماره تلفن یکدیگر را نمیبینند و تماس آنها از طریق یک شماره ثابت برقرار میشود.
به طور معمول رانندگان دارای ناشنوایی از طریق ارسال پیامک با مسافر تماس برقرار میکنند. این نحوهی ارتباط در شهرهایی که تماس امن اسنپی در آنها فعال است و راننده و مسافر به شماره تماس یکدیگر دسترسی ندارند مختل شده است. اکنون اسنپ برای تسهیل فعالیت رانندگان دارای ناشنوایی راهکار تازهای را در نظر گرفته و اقدام به راهاندازی یک خط اختصاصی پشتیبانی کرده است تا از طریق این خط واسط کاربر راننده را به وسیله پیامک به مسافر وصل کند.
رانندگان دارای ناشنوایی میتوانند با مدارک پزشکیشان (مانند گواهی از بهزیستی) به دفاتر اسنپ در شهر خود مراجعه کنند تا از این طرح بهرهمند شوند و پشتیبانی اسنپ ارتباط بین آنها و مسافرشان را تسهیل کند.