زمان‌بندی دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸

پس از شروع به کار دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در فروردین ماه سال ۹۸ و انتخاب شورای

این دوره از رویداد، زمان بندی دوازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران اعلام شد.

شروع فرایند ثبت آثار از اول مهرماه ۹۸ خواهد بود و شرکت کنندگان میتوانند با ثبت نام از طریق دشبورد جشنواره وب و موبایل ایران وبسایت ها و اپلیکیشن های خود را ثبت کنند.


فرایند ثبت نام تا ۲۵ آبان ماه ادامه خواهد داشت و داوری مرحله اول از ۲ آذر ماه آغاز می‌شود.

لازم به ذکر است که کمیته ثبت آثار فعالیت خود را از ۷ مهر آغاز خواهد کرد.

همچنین امسال فرایند رای‌گیری مردمی همزمان با شروع ثبت آثار آغاز خواهد شد و شرکت کنندگان می‌توانند همزمان با ثبت نام در جشنواره کد رای گیری مردمی را دریافت نموده و برای دریافت رای، روی آثار خود قرار دهند.

گفتنی است که فرایند رای‌گیری مردمی امسال جشنواره وب و موبایل ایران از طریق پلتفرم جشنواره و به صورت آنلاین انجام خواهد شد که فرایند های آن در مطالب آتی به صورت کامل توضیح داده خواهد شد.

در ادامه پس از پایان مرحله اول داوری در تاریخ ۴ دی ماه، نشست شورای داوران جشنواره وب و موبایل ایران در تاریخ های ۵ و ۶ بهمن برگزار خواهد شد و با معرفی کاندیدای هر گروه و آغاز مرحله دوم داوری در تاریخ ۷ بهمن ماه،این کاندیدا برای انتخاب اثر برگزیده سال وارد مرحله دوم می‌شوند.

مراسم اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران امسال در تاریخ های ۳ و ۴ بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود و برندگان دوره دوازدهم در این مراسم معرفی خواهند شد.

همچنین همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم  (به این لینک مراجعه کنید) امسال کنفرانس های یک روزه ی جشنواره وب و موبایل ایران در شهر های دیگری نیز برگزار می‌شوند که تاریخ و جزییات برگزاری این کنفرانس ها نیز به زودی اعلام می‌گردد.

مطالب مرتبط:

بخش استانی جشنواره وب و موبایل ایران از امسال شروع به کار می‌­کند

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *