معرفی وبسایت؛

ویشاتو؛ شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری آرزوها

تاریخ انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۸

ویشاتو شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری آرزوهاست.

ویشاتو شبکه اجتماعی آرزو محور با بهره گیری از سیستم مالی ” سرمایه جمعی” و با الگوریتم جذاب ۱/۱۰ است.

از ویژگی‌های ویشاتو می‌توان به سیستم امتیاز و اعتبار دقیق برای رعایت عدالت، تیم حرفه ای پشتیبانی، صفحه چهره ها و افراد مشهور با امکان، ایجاد کمپین و شفافیت کامل در مبلغ و زمان هر حمایت اشاره کرد.


در وبسایت ویشاتو روند کار این پلتفرم تامین مالی جمعی اینگونه توضیح داده شده است:

مرحله اول ( ثبت نام / ورود)

پس از وارد کردن شماره همراه خود پیامکی شامل پیام خوش آمد گویی و کد تایید به شماره ی همراه شما ارسال میشود و با ثبت نام و نام خانوادگی خود به مرحله آخر ثبت نام مبنی بر انتخاب کلمه عبور میشوید.

مرحله دوم (بالا بردن اعتبار با طعم کمک!)

برای ثبت آرزو در ویشا تو به اعتبار نیاز است ، با کمک به آرزوهای سایر کاربران اعتبار بدست بیارید ، به این صورت که به پاس مبلغی که شما به آرزوها کمک میکنید،  ۱۰ برابر مبلغ کمک به اعتبار شما اضافه میشود.

مرحله سوم ( ثبت آرزو)

به همین سادگی به مرحله ثبت آرزو رسیدید و الان می توانید تا سقف اعتباری که بدست آورده اید ( ۱۰ برابر میزان کمکتان به سایر آرزوها) آرزوی ثبت کنید.

مرحله چهارم ( به اشتراک بگذارید تا دیده شوید!)

روال کار امتیاز بسیار ساده است ، با به اشتراک گذاری آرزوی دیگران میتوانید کسب امتیاز کنید و با خرج کردن امتیاز تان میتوانید آرزوی خود را به در بالاترین قسمت وبسایت و در بخش نردبان آرزویی ببرید تا آرزوی شما با اولویت به کاربران ویشا تو نمایش داده شود.

ویشاتو یک شبکه اجتماعی!

“ویشاتو” شبکه اجتماعی است ، در ویشاتو می توانیم دوستانمان را دنبال کنیم و با آنها چت کنیم و در شبکه ای از دوستان که تشکیل می دهیم آرزوها را به اشتراک بگذاریم و به برآورده شدن آنها کمک کنیم.

زیبایی ویشاتو را لمس کن!

این ویشاتو نیست که به آرزوی کسی کمک میکند ، ویشاتو تنها بستر این فرایند را فراهم آورده است و بابت این بستر هیچ درصد یا کارمزدی از شما کم نمیکند!

شما به یکدیگر کمک میکنید.

اعتبار ویشاتو

در ویشاتو شما به محض ورود مقدار مشخصی اعتبار اولیه دریافت میکنید (  تومان ۵۰۰,۰۰۰) سپس با هر تراکنش به مبلغ دلخواه و به آرزوی دلخواهتان، میزان ۱۰ برابر آن مقدار به اعتبار شما اضافه میشود !

شما همواره میتوانید تا سقف اعتبارتان آرزو ثبت کنید، بدیهی است با هرچه بیشتر کمک کردن به آرزوی دوستانتان می توانید برای خود آرزوی بزرگتری بکنید تا دوستانتان به شما کمک کنند.

امتیاز ویشاتو

در ویشاتو شما میتوانید با به اشتراک گذاری آرزوی دیگران به برآورده شدن آرزوی آن ها کمک کنید و به ازای هر بار اشتراک گذاری امتیازتان را افزایش دهید.

کاربرد امتیاز

کاربران میتوانند  با خرج کردن امتیاز آرزوی ثبت شده خود را نردبان کنند و در بالای وبسایت و برای تعداد افراد بیشتری نمایش داده شود تا شانس دریافت مشارکت در برآورده شدن آرزو شان توسط سایر دوستان و کاربران سایت را افزایش دهد.

چهره ها و کمپین ها

ویشاتو با بستری ایمن برای چهره ها امکانات ویژه ای نظیر امکان ایجاد کمپین های همگانی را فراهم آورده و با ذخیره و نمایش مقدار دقیق و برخط  حمایت های جمع شده و افراد کمک کننده ارامشی دوطرفه را به کاربران هدیه میدهد.

روش های رسیدن به آرزو

کالایی که آرزو کردید رو با کمک شرکای تجاری  ویشاتو به دست شما می رسانیم ( پس از تکمیل شدن مبلغ مورد نیاز آرزوی شما)

مبلغ ارزوی شما را در قالب کارت هدیه به شما ارسال میکنیم.

در سال ۹۸ اخبار خود را در وبنا منتشر کنید / راه های ارسال خبر به وبنا

۶ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. من ارزو دارم که یک پیانو داشته باشم انبد دوسش دارم ولی خیلی گرونه نمیشه گرفت همیشه از میز بجای پیانو استفاده میکنم

  2. خیلی سایت جالبیه. انگار وارد سرزمین آرزو ها میشی. میشه خیلی کار های بزرگی توش انجام داد. به شرطی که بعضی ها سوء استفاده نکنن و با آرزوهای دروغی اعتماد مردم مهربون رو از این سایت نگیرن.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *