انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی طی نامه ای به سازمان بیمه مرکزی اعلام کرد؛

اعتراض شدید به ایجاد مجوز آی‌نماد برای کسب و کارهای آنلاین در حوزه بیمه

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۸

انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی طی نامه ای به مدیرعامل سازمان بیمه مرکزی اعتراض شدید خود را نسبت به تدوین آیین نامه های مربوط به آی‌نماد برای کسب و کارهای حوزه بیمه اعلام کرد.

به گزارش وبنا متن این نامه به شرح زیر است:

مدیرعامل محترم سازمان بیمه مرکزی


باسلام

احتراما پیرو خبر مربوط به تدوین آیین نامه های مربوط به آی‌نماد برای کسب و کار های حوزه بیمه، انجمن صنفی کسب و کار های اینترنتی اعتراض شدید خود را به ایجاد هرگونه زیرساخت و بستر دولتی که مانع توسعه کسب و کار های آنلاین باشد اعلام می دارد و توجه شما بزرگوار را به عدم موفقیت چنین طرح هایی که قبلا توسط سازمان های مختلف دولتی تدوین و اجرا شده جلب میکند.

نظارت و کنترل کسب و کار های آنلاین با توجه به ماهیت این نوع کسب و کار ها نیازمند شناخت دقیق این صنعت بوده و سازمان ها و ساختار های دولتی با ایجاد روش های غیر استاندارد و غیر کارشناسی نه تنها نمی توانند کنترل و نظارت های لازم را در این کسب و کار های داشته باشند،‌ بلکه با این دست اقدامات از سرعت رشد کسب و کار های آنلاین کم خواهند کرد و مشکلات زیادی را برای بنیانگذاران و مدیران این شرکت ها ایجاد می کنند.

انجمن صنفی کسب و کار های اینترنتی شدیدا تاکید دارد که هر گونه نظارت و رگولاتوری باید از طرف نهاید ها صنفی و اتحادیه مربوطه اجرا و پیاده سازی شود.

باتشکر
شایان شلیله

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *