چیز زیادی از ماجرای پیاده کردن یک دختر توسط راننده اسنپ به بهانه بی حجابی نگذشته بود که ویدئوی جدیدی از گلایه یکی از مسافران از راننده این سامانه حمل و نقل آنلاین منتشر شد. طبق گفته این مسافر، راننده اسنپ پس از جنجال بر سر انتخاب مسیر، مشکل خود با مسافر را بدحجابی عنوان می کند.
حالا اسنپ با انتشار اطلاعیه ای از تمام رانندگان خود درخواست کرد که مشکلات سفر خود را از طریق پشتیبانی پیگیری کنند.
اسنپ همچنین از برخورد با رانندگانی که بدون اطلاع پشتیبانی سعی در اعمال قانون دارند و با مسافر وارد مشاجره می شوند، خبر داد.
در اطلاعیه اسنپ ضمن اعلام غیرفعال شدن کاربر راننده از مسافر عذرخواهی شده است.
در بخشی از این اطلاعیه نوشته شده است: «در تهایت باور داریم که هیچ یک از ما به بهانه رعایت قانون، مجاز به سواستفاده های شخصی از قوانین نیستیم. رانندگان اسنپ نیز باید بدانند که به هیچ عنوان ضابط قضایی نیستند. در صورت دریافت گزارش ناشی از برخورد شخصی با مسافر، این موضوع به طور جدی و قانونی پیگیری خواهد شد.
گقتنی است در روز پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ در رویدادی تاکید کرد که این اتفاق (پیاده کردن مسافر توسط راننده اسنپ و حواشی آن) خارج از کنترل تمامی تیم اسنپ و مدیران این شرکت بوده است.