رویداد سه روزه کارآفرینی و برنامه نویسی در حوزه ict به کار خود خاتمه داد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۸

مراسم اختتامیه رویداد کارآفرینی و برنامه نویسی در حوزه فناوری اطلاعات ویژه دانش آموزان که به همت سازمان فناوری اطلاعات ایران به مدت سه روز در سالن همایش شهید قندی برگزار شد ، با معرفی برترین های دانش آموزی برگزار شد.

امیر ناظمی معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با حضور درجمع پر انرژی دانش آموزان پسر ضمن خیر مقدم به دانش آموزان گفت : آینده یک کشور پیش بینی نمی شود بلکه توسط دانش آموزان در مدارس ساخته می شود.

وی تفکر انتقادی و کارآفرینی را دو مهارت و مولفه مهم برای ورود به قرن آینده دانست و افزود: چشم انداز دانش آموزان ما می بایست کارآفرین شدن باشد و در این خصوص مجهز شدن به مهارت های تخصصی لازم و ضروری است.


رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت : این هفتمین برنامه از مجموعه رویدادهای دانش آموزی است و سعی کرده ایم دانش آموزان علاوه بر کاربرد فناوری با تولید فناوری اطلاعات آشنا شوند و این رویداد نسبت به اولین رویداد بالغ تر شده و برنامه ها با حضور دانش آموزان حداقل چهار مدرسه انجام شده است و دانش اموزان علاوه بر آموزش های مختلف ایده های خود را به چالش کشیده و روحیه انجام کار تیمی در آنان تقویت می شود.

شایان ذکر است رویداد کارآفرینی و برنامه نویسی در حوزه فناوری اطلاعات ویژه دانش آموزان با هدف تقویت روحیه کارافرینی از ۲۵ خرداد ماه سال جاری به مدت سه روز در سالن همایش شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد و پسران دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی علاوه بر حضور در کارگاه های کد نویسی ، برنامه نویسی و خلاقیت آموزش های لازم در خصوص چگونگی وارد شدن به حوزه کسب و کار و تبدیل ایده به محصول آشنا شدند و ایده های خود را به چالش کشیده و در این خصوص به رقابت پرداختند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *