رویداد؛

نمایشگاه ارتباطات الکترونیک عراق باحضور ایران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸

نمایشگاه و کنفرانس ارتباطات الکترونیک و شبکه های دیداری و شنیداری از تاریخ ۲۳ خرداد ماه جاری در اربیل عراق برگزار می شود و ایران نیز در فضایی به مساحت ۵ هزار متر مربع در این نمایشگاه حاضر خواهد شد.
در نمایشگاه و کنفرانس ارتباطات الکترونیک و شبکه های دیداری و شنیداری شرکت هایی از کشورهای عراق، ترکیه، چین، کره جنوبی، ژاپن، اردن، آمریکا، تایوان و ایران حضور دارند.

پیش بینی می شود ۳۰۰ شرکت در نمایشگاه حاضر باشند و حدود۲۰ هزار بازدیدکننده از همه شهرهای عراق از نمایشگاه مذکور بازدید کنند.

این نمایشگاه از حمایت دولت عراق، دولت مرکزی اقلیم کردستان، وزارت ارتباطات عراق MOL ، کمیسیون ارتباطات و رسانه، وزارت فرهنگ و جوانان برخوردار است.


به دلیل اهمیت این نمایشگاه برای صنعت مخابرات و فناوری اطلاعات کشور و حضور شرکت های داخلی ایران در نمایشگاه مذکور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و صندوق نوآوری و شکوفایی کشور برای شرکت های دانش بنیان و سازمان توسعه تجارت ایران برای همه شرکت کنندگان، بخشی از هزینه ها تامین می شود.

متقاضیان به منظور هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تماس ۸۸۱۱۵۷۹۰ یا آدرس الکترونیکی taebi@ito.gov.ir تماس بگیرند.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه در ۲۳ خرداد ماه جاری در اربیل عراق برگزار می شود و ایران نیز در فضایی به مساحت ۵ هزار متر مربع در این نمایشگاه حضور دارد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *