رویداد؛

دومین رویداد روز حقوق کسب و کار، ۳۰ و ۳۱ خرداد ۹۸ در تهران برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸

دومین رویداد روز حقوق کسب و کار (legalday2019) در تاریخ ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸ با حضور فعالان حوزه کسب و کار در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

محورهای همایش با کمک و مشاوره فعالان حوزه حقوق کسب و کار، بر مبنای مهمترین چالش های روز جامعه کسب و کاری کشور برنامه ریزی و تدوین شده است .در این رویداد مدیران و مشاوران حقوقی هلدینگ های سرمایه گذاری، استارتاپ های مطرح و پارک های علم و فناوری راهکارهای متناسب در جهت حل چالش های قانونی و حقوقی پیشروی صاحبان کسب و کار و استارتاپ های کشور نظیر قوانین تجارت الکترونیک و امنیت سایبری، بیمه و مالیات، ضوابط سرمایه پذیری، فناوری های حقوقی، نحوه تنظیم قراردادها، رمز ارزها و مالکیت فکری را ارائه می نمایند.


همچنین در legalday2019 نمایندگانی از استارتاپ های کشور چالش های حقوقی خود را مطرح خواهند نمود و نمایندگانی از سازمان بورس، مجلس شورای اسلامی، پلیس فتا و مدیران و مشاوران حقوقی هلدینگ های سرمایه گذاری و شتابدهنده های مطرح کشور، راهکارهای متناسب و عملیاتی برای حل این بحران ها ارایه خواهند نمود.
همچنین در این رویداد، یک پنل جمعی با محوریت “چالش های حقوقی حوزه فینتک” با مشارکت تعدادی از فعالان حقوقی این حوزه برگزار می گردد. در این پنل مشارکتی، چالش های حقوقی و خلاهای قانونی پیش روی این نوع کسب و کارها بیان خواهد شد و خبرگان این حوزه راهکارهایی برای حل این بحران ها ارایه می کنند.

برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

در سال ۹۸ اخبار خود را در وبنا منتشر کنید / راه های ارسال خبر به وبنا

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *