در دهمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال؛

مدل جامع بازاریابی محتوایی کانون تبلیغاتی کروشه رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸

دهمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال پنج‌شنبه، ۲۳ خرداد ماه برگزار خواهد شد.
در دهمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال از مدل جامع بازاریابی محتوایی که توسط کانون تبلیغاتی کروشه ارائه شده‌است رونمایی می شود.

در این رویداد عادل طالبی، ارائه‌ای دربارۀ مدل‌ها و کاربرد آنها در بازاریابی دیجیتال خواهدداشت و سپس صمد طاهری و سعید محمدی ارانی مدل جامع بازاریابی محتوایی را تشریح خواهند کرد.

موضوعاتی که در دهمین دورهمی در مسیر بازاریابی دیجیتال مورد بحث قرار خواهند گرفت:  


  • مدل‌های محتوایی چه هستند؟
  • این مدل‌ها با گذر زمان چه کاربردی در سازمان دارند؟
  • چطور در سازمان استراتژی درست محتوایی داشته باشیم؟
  • رونمایی از مدل جامع بازاریابی محتوایی کروشه
  • ارائه و معرفی اجزای این مدل و راهکارها آن
زمان: ساعت ۱۶ تا ۲۰ روز پنجشنبه ۲۳ خرداد ۹۸
مکان: آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه واقع در تهران، خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، پارک اندیشه
کد تخفیف:  webnadmw1020at
برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید
در سال ۹۸ اخبار خود را در وبنا منتشر کنید / راه های ارسال خبر به وبنا

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *