امکان خرید آنلاین بیمه بدنه برای زمان و جاده مشخص فراهم شد؛

استارتاپ آوانس در حوزه UBI آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۳۹۸

استارتاپ آوانس شروع به کار کرد.

آوانس در حوزه UBI (بیمه بدنه مبتنی بر زمان و مسافت) فعالیت می کند و فروش بیمه نامه های زمانی و جاده ای، استعلام و پرداخت خلافی و رزرو طرح ترافیک از جمله خدمات آوانس هستند.

بیمه نامه زمانی

بیمه نامه زمانی از جمله خدمات مورد نیاز هر خودرویی بیمه است و بیمه اختیاری بدنه، مکمل بیمه اجباری شخص ثالث و ارائه دهنده ی پوشش هایی است که در بیمه شخص ثالث ارائه نشده است. آوانس این امکان را برای کاربران فراهم کرده است تا بیمه بدنه را برای کمتر از ۳۶۵ روز تهیه کنند.کاربران آوانس می توانند با اعلام ساعت شروع و پایان موردنظر خود، بیمه بدنه را برای مدت زمان مورد نیاز خود خریداری کنند.


بیمه نامه جاده ای

آوانس همچنین این امکان را فراهم کرده است که کاربران بیمه بدنه را برای مسافت مورد نظر خود تهیه کنند. یعنی کاربران می توانند با وارد کردن مبدا و مقصد و جاده  مورد نظر خود بیمه بدنه را برای مسافت مورد نیازشانن خریداری کنند.

کاربران برای استفاده از آوانس کافیس پس از نصب اپلیکیشن و ساخت حساب کاربری، اطلاعات خود را وارد کرده و نوع بیمه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

آوانس ابن امکان را به وجود آورده تا با ورود به وبسایت آوانس و وارد کردن شماره همراه، لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن برای کاربران پیامک شود.

برای دانلود آوانس از مایکت کلیک کنید

برای دانلود آوانس از کافه بازار کلیک کنید

در سال ۹۸ اخبار خود را در وبنا منتشر کنید / راه های ارسال خبر به وبنا

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *