آیین رونمایی از کارمانا برگزار می‌شود

رایان‌ونچرز با همکاری شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی، کارمانا را راه‌اندازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

آیین افتتاحیه فضای کار اشتراکی کارمانا سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

این فضای کار اشتراکی با همکاری مشترک مجموعه سرمایه‌گذاری رایان‌ونچرز و شرکت آتی‌نگر ایرانیان که زیرمجموعه‌ای از شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی است، راه‌اندازی شد و کار خود را شروع کرده است.

کارمانا فضای کار اشتراکی است که علاوه بر امکانات فضاهای کار اشتراکی، خدماتی مانند کلاس‌های آموزشی و منتورینگ و مشاوره هم دارد.


علاوه بر خدمات فضای کار اشتراکی، کارمانا امکان سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها را هم دارد. اولویت جذب استارتاپ و سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها برای این فضای کار اشتراکی، ۴ حوزه تخصصی فین‌تک، بلاکچین، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا است ولی به گفته مدیران این مجموعه، روی تمامی استارتاپ‌هایی که از هر حوزه‌ای درخواست می‌دهند در صورت جذاب بودن ایده و استارتاپ، مطالعه و فکر خواهد شد.

ظرفیت این فضای کار اشتراکی، حضور ۱۲۰ نفر به صورت همزمان است که می‌توانند از تمامی امکانات موجود در آن مانند پذیرایی، اتاق جلسات و … بهره‌مند شوند.

حود ۴ ماه از تجهیز شدن این فضای کار اشراکی می‌گذرد و امروز، ۵ تیم در کارمانا مستقر و مشغول کار هستند و در این مدت، کارمانا یک مورد سرمایه‌گذاری هم انجام داده است.

این فضای کار اشتراکی در ساختمان مجتمع نوآوری الزهرا در خیابان ۱۶ آذر واقع شده که استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای زیادی در آن مستقر هستند.

آیین رونمایی از کارمانا روز سه‌شنبه به حضور جمعی از فعالان اکوسیستم استارتاپی‌ برگزار خواهد شد.

در سال ۹۸ اخبار خود را در وبنا منتشر کنید / راه های ارسال خبر به وبنا

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *