سایت بنیاد خیریه دستهای مهربان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۲

 

بنیاد خیریه دستهای مهربان سازمانی غیردولتی و مردم‌نهاد است که برای رفع محرومیت و کمک به اقشار نیازمند به‌ویژه زنان و کودکان، با انگیزه انسان‌دوستی در سطح کشور فعالیت می‌کند.این موسسه سرپرستی بیش از ۲۰۰۰ خانواده از ایتام و زنان سرپرست خانواده را بر عهده داشته که در نتیجه کوشش‌ها و توانمندسازی‌های انجام شده، تاکنون حدود ۲۰۰ خانواده از این عزیزان از وضعیت مددجویی خارج شده‌اند.

از دیگر فعالیت‌های بنیاد خیریه دستهای مهربان می‌توان به احداث درمانگاه مهربان سفیر طب جهت ارائه خدمات پزشکی به مددجویان، اعطای جهیزیه و تسهیلات ازدواج، اعطای کمک هزینه‌های تحصیلی و آموزشی، پرداخت وام‌های خوداشتغالی و فراهم‌سازی زمینه‌های اشتغال مددجویان و حمایت خاص از بیماران خاص و یا دارای معلولیت نیز اشاره نمود.


دریافت نشان استاندارد بین المللی NGO Benchmarking از شرکت SGS به عنوان معتبرترین نشان کیفیت سازمان های غیردولتی، نشانی از عملکرد شفاف و فعالیتهای موثر این بنیاد خیریه در سطح بین المللی ست.

در پنجمین جشنواره وب ایران، وب‌سایت این موسسه در گروه موسسات غیر دولتی و خیریه به انتخاب هیئت داوارن به عنوان وب‌سایت برتر شناخته شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *