آغاز فرآیندهای اجرایی پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران از آغاز فرآیندهای اجرایی پارک علم و فناوری پس از نهایی شدن اسناد خبر داد.

به گزارش وبنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، با حضور دکتر عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران دومین نشست شورای راهبردی پارک علم و فناوری این دانشگاه تشکیل و اساسنامه، برنامه کلان عملیاتی و آئین‌نامه نحوه پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان مورد تبادل‌نظر و تصویب قرار گرفت.

در حاشیه این نشست، دکتر کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران بر حمایت همه‌جانبه دانشگاه از ایجاد این پارک تأکید کرد و گفت: پارک علم و فناوری یکی از کمبودهای دانشگاه است که باهمت دکتر دیناروند و اعضای شورا برای رفع این کاستی و به ثمر رسیدن اقدامات اجرایی آن تلاش می‌کنیم.


دکتر رسول دیناورند رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به محورهای مورد بررسی در این نشست گفت: در این جلسه اساسنامه پارک، برنامه کلان عملیاتی و آئین‌نامه نحوه پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان موردبررسی قرار گرفت که به‌جز بخشی از بندهایی که نیاز به بررسی بیشتر داشت؛ سایر موارد پیشنهادی با اصلاحاتی به تصویب رسید و مقرر شد به‌زودی این اسناد نهایی شود.

وی از آغاز فرآیندهای اجرایی پارک علم و فناوری پس از نهایی شدن اسناد خبر داد و گفت: قطعه زمینی به مساحت حدود ۸۰ هزار متر در یافت‌آباد به پارک اختصاص داده‌شده که باید نقشه‌های تفکیکی آن طراحی شود و امیدواریم امسال فراخوان جذب شرکت‌های دانش‌بنیان را به‌منظور استقرار در پارک علم و فناوری دانشگاه اعلام کنیم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *