فراخوان شرکت در گام دوم رتبه بندی کسب و کارهای الکترونیکی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

به گزارش وبنا به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، این مرکز در راستای انجام مأموریت‏ های خود در حوزه ساماندهی و رتبه بندی کسب و کارهای الکترونیکی با هدف فرهنگ سازی و کمک به ارتقاء کیفیت فضای تجارت الکترونیکی کشور و حمایت از حقوق فعالان این حوزه به ویژه مصرف‏کنندگان و خریداران، در نخستین گام اجرایی به تدوین شاخص ‏ها و امتیازدهی نحوه پاسخگویی به شکایات دریافتی توسط کسب ‏و‏کارها پرداخت. در این گام نحوه تعامل بیش از پنجاه هزار کسب و کار با مشتریان در قبال شکایات دریافتی، نظارت و امتیازدهی گردید و کسب و کارها از امتیازهای دریافتی خود مطلع شدند.

حال، در گام دوم اجرای طرح مذکور، این مرکز به توسعه شاخص‏ های رتبه بندی و امتیازدهی در سایر حوزه ‏های مرتبط با عملکرد کسب و کار از جمله سوابق و وضعیت کنونی پرداخته است. لذا، ضمن تشکر از همکاری و همراهی تمامی کسب و کارهای دارای نماد اعتماد الکترونیکی در اجرای این طرح، پیشنویس شاخص ‏های نهایی رتبه بندی کسب و کارهای الکترونیکی به پیوست اعلام می‏ گردد.

خواهشمند است ضمن بررسی شاخص ‏های مذکور، با ارسال پیشنهادات، انتقادات و نظرات سازنده خود به آدرس پست الکترونیکی rating@ecommerce.gov.ir، این مرکز را در اجرای گام دوم طرح رتبه بندی کسب و کارهای الکترونیکی یاری فرمائید.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *