برگزاری همایش تخصصی منابع‌انسانی استارتاپ‌ها توسط آکادمی سه‌سوت‌جابز 

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

رویداد «چالش‌ها و راهکارهای مدیریت منابع انسانی در استارتاپ‌ها» روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در سالن همایش‌های پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

این همایش به همت آکادمی سه‌سوت‌جابز به منظور رفع چالش‌ و دغدغه‌های موجود در حوزه منابع انسانی استارتاپ‌ها طراحی و اجرا شد، سه‌سوت‌جابز یکی از استارتاپ‌های استارتاپ استودیو کنترل‌تک فیروزه می‌باشد که در حوزه اشتغال فعال است.

محور‌های زیر در این همایش مورد بررسی قرار گرفت:


– چالش‌ جذب نیروی انسانی متخصص و حرفه‌ای

– چالش‌های موجود در امر نگهداشت بلند مدت و متعهد نمودن کارکنان در استارتاپ‌ها

– بررسی راهکارهای بهینه در جهت افزایش رضایتمندی و توسعه مسیر شغلی کارکنان

– راهکارهای ارتقاء فرهنگ سازمانی ارزش محور در استارتاپ‌ها

درابتدا علی‌رضا چراغ‌زاده مدیر‌عامل سه‌سوت‌جابز توضیحاتی درباره رویداد ارائه کرد و بعد از آن پنل اول برنامه به مدیریت علی‌رضا شهبازی کارشناس‌ارشد روابط‌عمومی استارتاپ‌استودیو کنترل‌تک فیروزه برگزار و چالش‌های منابع انسانی از دید مدیران دولتی مورد بررسی قرار گرفت. رسول سراییان دبیر کل سازمان نظام‌صنفی رایانه‌ای کشور و علی فیروزی سرپرست مرکز ملی پایش کسب‌و‌کار وزارت اقتصاد در این پنل حضور داشتند.

در پنل دوم که به مدیریت سلمان جریری مدیر‌عامل استارتاپ‌استودیو کنترل‌تک فیروزه برگزار شد چالش‌های حوزه منابع انسانی از دید بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها و بازگویی تجربیات آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت. محمد رضا محسنی بنیان‌گذار گروه پیک‌برتر، رضا اربابیان بنیان‌گذار شیپور، امیر‌علی مهاجر مدیر‌ارشد عملیات اسنپ‌تریپ و پشوتن پورپزشک مدیر‌عامل سابق بامیلو به بیان تجربیات خود در این حوزه پرداختند.

در ادامه برنامه ثمین زاهدانی معمار فرهنگ ابر‌آروان به بیان دلایل موفقیت‌های ابر‌آروان در حوزه منابع انسانی پرداخت.

آخرین پنل این همایش با حضور مدیران منابع انسانی استارتاپ‌ها به مدیریت مهرنوش شوقی معاون منابع‌انسانی گروه سرمایه‌گذاری فیروزه برگزار شد. علی قاسم‌خانی مدیر‌ارشد منابع‌انسانی گروه اسنپ، فرشته کسرایی معاون منابع‌انسانی علی‌بابا، سمانه کوثری مدیر منابع‌انسانی شیپور و میلاد بافراست مدیر منابع انسانی کافه بازار در این پنل حضور داشتند.

لازم به ذکر است آکادمی سه‌سوت‌جابز در نظر دارد رویداد‌‌ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی در حوزه منابع‌انسانی را به صورت منظم جهت آگاهی‌بخشی به فعالین این عرصه برگزار نماید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *