با تمرکز بر توانمندسازی بانوان؛

رویداد استارتاپی in-Tech برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

رویداد استارتاپی in-Tech با حضور طراحان، توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان به حوزه کارآفرینی و کسب و کارهای نوپا و با تمرکز بر توانمندسازی بانوان برگزار شد. بیش از ۶۰ درصد شرکت کنندگان رویداد کارآفرینی in-Tech بانوان بودند و تمرکز اصلی رویداد تشویق بانوان کشورمان به کارآفرینی بود.

در این رویداد بانوان صاحب‌نامی به عنوان مربی و منتور حضور داشتند و در این ۵۴ ساعت تجربیات خود را با شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشتند و آنها را در مسیر اجرایی کردن ایده‌هایشان راهنمایی و هدایت کردند. و در نهایت نیز شرکت‌کنندگان با ارائه ایده‌ها در حضور داوران رویداد، ارزیابی و ۳ برنده نهایی رویداد انتخاب شدند.

در حاشیه این رویداد نیز افراد صاحب نامی در عرصه کارآفرینی و کسب و کار در قالب سخنرانی و پنل‌ تخصصی به بررسی چالش‌های حضور زنان در عرصه کسب وکار پرداخته و مسائل مختلفی مانند دغدغه‌های حال حاضر زنان در عرصه کسب وکار، تبعیض جنسیتی، مشکلات حضور مدیران و کارآفرین زن در عرصه کسب وکار کشور و…  را مطرح کردند. این بخش از رویداد بصورت تعاملی اجرا و حاضران نیز  تجربیات و دیدگاه‌های مختلفی را درباره موضوع اصلی عنوان کردند.


از رویداد in-Tech سازمان‌های مختلفی در بخش دولتی و خصوصی حمایت کردند. یکی از حامیان رویداد؛ مرکز نوآوری آو بود. این مرکز با هدف شناسایی استعدادها و حمایت از آنها در این رویداد حاضر شد و از علاقمندان به شرکت در این برنامه با اهدای بلیط‌های رایگان حمایت کرد.

مرکز نوآوری آو با تمرکز بر حوزه‌های مارکتینگ، تبلیغات و تحقیقات بازار، تصمیم دارد در مسیر انتقال به نسل آینده کنار صاحبان برندها و کسب‌و‌کارها باشد و آنها را برای ورود به دنیای نوآوری و تکنولوژی‌های نوین یاری نماید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *