بازار گردشگری آنلاین، شفاف و رقابتی‌تر می‌شود؛

ایرسا از «سفر مارکت» رونمایی کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

در پنجمین جشن سالانه شرکت ایرسا، از جدیدترین محصول نرمافزاری این شرکت با نام «سفر مارکت» رونمایی شد. سفر مارکت که نرمافزار آنلاین بازار گردشگری و جهانگردی است، میتواند تحول مهمی در این بازار ایجاد کند.

پنجمین جشن سالانه شرکت ایرسا در عصر روز سیزدهم اردیبهشت ۹۸ در هتل اسپیناس پالاس با حضور مسئولان صنعت گردشگری و جهانگردی، شرکت های هواپیمایی کشور، مدیران آژانسهای گردشگری کشور و مدیران شبکه های بانکی و بیمه برگزار شد.

در این مراسم، مهدی نجفی مدیر عامل شرکت ایرسا، پس از تشریح شرایط صنعت گردشگری در سال ۹۷ و آسیبهایی که این صنعت از بالارفتن نرخ ارز متحمل شده است، بر لزوم تغییر در راهبردهای فعالان صنعت گردشگری در سال ۹۸ تاکید کرد.


نجفی در ادامه به استراتژی شرکت ایرسا برای عرضه محصول دانشبنیان و جدیدش پرداخت و گفت: در شرایط سخت پیش رو، نیاز است تا آژانسهای مسافرتی و دیگر عرضهکنندگان صنعت گردشگری در فضایی شفاف خدمات و محصولات خود را بدون وارد شدن به جنگ قیمت به مصرفکنندگان عرضه کنند. نجفی تاکید کرد: اتحاد بین آژانسهای مسافرتی کوچک و متوسط در سراسر ایران میتواند کمک بسزایی در صنعت گردشگری و حمل و نقل مسافر در سراسر کشور ایجاد کند. این همکاری و همبستگی بین آژانسها و دیگر عرضهکنندگان خدمات گردشگری میتواند هم برای عرضهکنندگان و هم برای مسافران و گردشگران سودمند باشد.

سفر مارکت محصول جدید شرکت ایرسا در پاسخ به این نیاز بازار عرضه شده است. سفر مارکت یک بازار آنلاین گردشگری است که خدماتی مانند تورهای داخلی و خارجی، بلیط هواپیمای داخلی و خارجی، بلیط قطار و اتوبوس، بیمه مسافرتی، خدمات ویزا و هر آنچه که برای سفر مورد نیاز است در فضایی شفاف و رقابتی توسط مجموعه ای از آژانس های برگزیده ی سراسر کشور به کاربران عرضه میشود.

از مزایای سفر مارکت برای مصرفکنندگان میتوان به امکان مقایسه و بررسی اطلاعات دقیق خدمات و رزرو و خرید آنلاین اشاره کرد. همچنین مسافران و کاربران میتوانند تجربیات کاربری خود را درباره خدمات که دریافت کردهاند در قالب دیدگاه ثبت کنند و این این میتواند به دیگر کاربران کمک کند تا در انتخاب خود از این تجربیات استفاده کنند.

وب سایت و اپلیکیشن سفرمارکت، از اول تیرماه در دسترس کاربران بازار سفر کشور خواهد بود.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *