نخستین جایزه حقوق شهروندی برای وزارت ارتباطات

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نخستین جایزه حقوق شهروندی را به عنوان برترین دستگاه اجرایی از نظر عملکرد دریافت کرد.
به گزارش وبنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نخستین جایزه حقوق شهروندی در راستای ترویج و تقویت گفتمان حقوق شهروندی در شش حوزه برترین اثر علمی، سازمان مردم نهاد، فعال اجتماعی، دستگاه اجرایی از نظر عملکرد، تلاش قانونگذاری در دفاع از حقوق شهروندی و برترین تصمیم قضایی در راستای تضمین حقوق شهروندی از طرف دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی به برگزیدگان اعطا شد.

حسین فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی که به همراه رضا اکبری نوری دستیار وزیر ارتباطات در امور حقوق شهروندی در مراسم اعطای نخستین جایزه حقوق شهروندی حضور داشت، پس از دریافت این جایزه، گفت: بدون شک ارتباطات و فناوری اطلاعات تلاش می کند با توسعه خدمات در حوزه ICT آن را در جامعه نهادینه کند.

وی با اشاره به اینکه وزارت ارتباطات در زمینه حقوق شهروندی خود را مکلف به پاسخگویی می داند، افزود: تمام تلاش وزارت ارتباطات بر این اساس است که با توسعه زیرساخت های ارتباطی، فضا را برای پاسخگو بودن تمام دستگاه ها به مردم فراهم کند.


رضا اکبری نوری نیز با قدردانی از کسانی که در تدوین، تبیین و ترویج منشور حقوق شهروندی اهتمام داشتند، گفت: از سه ضلع منشور حقوق شهروندی در قالب تنظیم حقوق حاکمان با مردم، مردم با حاکمان و مردم با مردم دوضلع اصلی در ارتباط با حاکمیت به مردم تعلق دارد.

وی افزود: باید با توجه به این دو ضلع، نقش خود را به عنوان نهاد حاکمیتی در این زمینه به رسمیت شناخته و برای تحقق صد درصدی آن و پاسخگویی به مردم تلاش کنیم.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *