آغاز سلسله رویدادهای "تهران هوشمند، تهران نوآور" با حضور شهردار تهران و رییس صندوق نوآوری و شکوفایی؛

رویداد ارائه نیازهای فناورانه شهرداری تهران در حوزه مدیریت پسماندهای شهری ۹ اردیبهشت ۹۸ برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

رویداد نوآورانه مدیریت هوشمند پسماند شهری که اولین رویداد از سلسله رویدادهای ارایه نیازهای فناورانه و نوآورانه شهرداری تهران است، در روز دوشنبه، نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.
به گزارش وبنا به نقل از روابط عمومی سازمان فاوای شهرداری تهران، در این رویداد دکتر پیروز حناچی، شهردار پایتخت و دکتر علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی ، مدیران ارشد شهرداری، نمایندگان بخش خصوصی، استارتاپ ها، مجموعه‌های نوآور و دانش بنیان و اعضای نظام صنفی رایانه‌ای حضور دارند.
هدف اصلی این برنامه که از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ روز نهم اردیبهشت در تالار ایوان شمس برگزار می‌شود، ارایه فرصت‌ها، چالش‌ها و نیازهای شهرداری تهران در حوزه فناوری و نوآوری‌های مرتبط با مدیریت پسماند و پساب شهری خواهد بود.
در این رویداد که توسط مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند با همکاری مشترک “سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران” ، “سازمان مدیریت پسماند” ، “صندوق نوآوری و شکوفایی” و با هدف حرکت شهر تهران به سمت شهر هوشمند برگزار می‌گردد ، ضمن ارائه نقشه راه خدمات تهران هوشمند و مدل‌های همکاری و حمایت از کسب و کارهای نوآور، اولویت‌های شهر تهران در حوزه مدیریت پسماند بیان شده و در این خصوص تبادل نظر خواهد شد.
علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می‌توانند با مراجعه به نشانی https://evnd.co/H4xl9 به صورت رایگان در این همایش یک روزه ثبت نام نمایند.
اطلاعات بیشتر درباره این رویداد در وب سایت smart.tehran.ir یا از طریق تماس با شماره‌های ۶۳-۸۸۳۹۸۵۴۳ قابل دسترس است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *