به گزارش وبنا، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در راستای اجرای اهداف و چشم انداز سازمانی خود و پیرو سیاست های ابلاغی از سوی مراجع قانونی و تاکیدات وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر رعایت شایسته سالاری در انتخاب و انتصاب مدیران، در نظر دارد از بین نیروهای متعهد، متخصص و توانمند و با رعایت شرایط و ضوابط زیر اقدام به انتخاب نیرو برای پست مدیر کل دفتر برنامه ریزی، بودجه و کنترل برنامه ها نماید.
شرایط و ضوابط مورد نیاز :
کارمند رسمی یا پیمانی دولت
داشتن مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی در رشته های تحصیلی مهندسی صنایع، مدیریت، MBA، اقتصاد
داشتن حداقل ۳ سال تجربه مرتبط برای دارندگان مدرک تحصیلی دکتری و کارشناسی ارشد و یا ۷ سال تجربه برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی
* توانایی های مدیریتی، ارتباطی و مشارکت در اجرای طرحها و پروژه های سازمان دارای اهمیت می باشد.
*سوابق تحقیقاتی از قبیل: تالیف، ترجمه، طرح ارزنده و ثبت اختراع دارای امتیاز می باشد.
* تسلط بر مفاهیم و اجرای برنامه راهبردی، سیستم کنترل پروژه و بودجه حائز اهمیت است.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی، بودجه و کنترل برنامه ها از بین پنج نفر اولی که بیشترین امتیاز را کسب نمایند، انتخاب می گردد.
از نتایج حاصل از این فراخوان در صورت نیاز برای سایر پست های مدیریتی سازمان نیز استفاده خواهد شد.
متقاضیان می توانند رزومه خود را تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۹۸/۰۲/۰۷ به اداره کل امور اداری و پشتیبانی ارسال و یا تحویل نمایند.