الوپیک از اضافه شدن امکان گفتگوی آنلاین با سفیر به اپلیکیشن آن سرویس حمل و نقل آنلاین خبر داد.
به گزارش وبنا متن خبر منتشر شده در وبلاگ الوپیک به شرح زیر است:
به عنوان «درخواستدهنده» حتما برایتان پیش آمده است که بخواهید با سفیری که درخواست شما را پذیرفته، تماس بگیرید و از او سوالات مختلفی بپرسید یا نکاتی را توضیح بدهید.
اگر هم از کاربران «سفیر» ما باشید، به نوعی دیگر دائما نیاز دارید تا با درخواستدهندگان تماس بگیرید و احتمالا گاهی هزینه های تماس شما را کلافه می کند.
بنابراین، برقراری تماس میان درخواستدهندگان و سفیران، یکی از دغدغههای همیشگی است. حفظ امنیت کاربران هم یکی از مهمترین رکن ها به حساب میآید. به همین دلیل و برای راحتتر کردن برقراری ارتباط بین کاربران، الوپیک از امکان «چت آنلاین درونبرنامهای» خود رونمایی کرده است.
این ویژگی جدید، در نهایت سادگی برای کاربران درخواستدهنده و سفیران طراحی شده که باعث میشود تا علاوهبر رفع نگرانیها در مورد مسائل امنیتی، هزینههای تماس بین دو طرف تا حد زیادی کاهش پیدا کند و فرآیند سفارش هم آسانتر شود.
«چت آنلاین درونبرنامهای» همزمان با شروع درخواست، فعال شده و تا پایان سفر قابل استفاده است اما با اتمام سفر، امکان چت میان دو کاربر درخواست دهنده و سفیر غیر فعال خواهد شد.
در انتها، امیدواریم با اضافه کردن امکانات جدید بتوانیم کار با اپلیکیشن الوپیک را برای شما کاربران عزیز، بیش از پیش ساده و لذتبخش کنیم. در این راه از پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان نیز استقبال میکنیم؛ بنابراین، نظرات خود را از طریق شبکه های اجتماعی یا شماره تماس ۴۱۳۴۶ با ما در میان بگذارید.