امکان گفت‌و‌گوی آنلاین با سفیر، در اپلیکیشن الوپیک فراهم شد

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸

الوپیک از اضافه شدن امکان گفتگوی آنلاین با سفیر به اپلیکیشن آن سرویس حمل و نقل آنلاین خبر داد.

به گزارش وبنا متن خبر منتشر شده در وبلاگ الوپیک به شرح زیر است:

به عنوان «درخواست‌دهنده» حتما برایتان پیش آمده است که بخواهید با سفیری که درخواست شما را پذیرفته، تماس بگیرید و از او سوالات مختلفی بپرسید یا نکاتی را توضیح بدهید.


اگر هم از کاربران «سفیر» ما باشید، به نوعی دیگر دائما نیاز دارید تا با درخواست‌دهندگان تماس بگیرید و احتمالا گاهی هزینه های تماس شما را کلافه می کند.

بنابراین، برقراری تماس میان درخواست‌دهندگان و سفیران، یکی از دغدغه‌های همیشگی است. حفظ امنیت کاربران هم یکی از مهم‌ترین رکن ها به حساب می‌آید. به همین دلیل و برای راحت‌تر کردن برقراری ارتباط بین کاربران، الوپیک از امکان «چت آنلاین درون‌برنامه‌ای» خود رونمایی کرده است.

این ویژگی جدید، در نهایت سادگی برای کاربران درخواست‌دهنده و سفیران طراحی شده که باعث می‌شود تا علاوه‌بر رفع نگرانی‌ها در مورد مسائل امنیتی، هزینه‌های تماس بین دو طرف تا حد زیادی کاهش پیدا ‌کند و فرآیند سفارش هم آسان‌تر شود.

«چت آنلاین درون‌برنامه‌ای» هم‌زمان با شروع درخواست، فعال شده و تا پایان سفر قابل استفاده است اما با اتمام سفر، امکان چت میان دو کاربر درخواست دهنده و سفیر غیر فعال خواهد شد.

در انتها، امیدواریم با اضافه کردن امکانات جدید بتوانیم کار با اپلیکیشن الوپیک را برای شما کاربران عزیز، بیش از پیش ساده و لذت‌بخش کنیم. در این راه از پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان نیز استقبال می‌کنیم؛ بنابراین، نظرات خود را از طریق شبکه های اجتماعی یا شماره تماس ۴۱۳۴۶ با ما در میان بگذارید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *