معرفی اپلیکیشن؛

مانیار؛ یک مادرخرج مدرن!

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۸

ما ایرانی‌ها آدم‌هایی اجتماعی هستیم؛ سفر رفتن را گروهی ترجیح می‌دهیم، خرید، رستوران، کافه و… را دسته جمعی بیشتر می‌پسندیم. در زمان‌های نه چندان دور، زمانی که دخلمان از خرجمان بیشتر بود، حساب کردن پول دوستان کار سختی نبود. هر بار یکی از ما با توجه به شرایط حساب می‌کردیم، نگران هم نبودیم چون به هرحال این مدل حساب و کتاب چرخشی بود و خیالمان راحت بود نوبت همه می‌رسد، دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز نه! در حال حاضر با توجه به قیمت‌ها و تغییرات لحظه‌ای، دیگر اگر دیر و زود داشته باشد، قطعا سوخت و سوز نیز خواهد داشت. چه رسد به اینکه شخصی قرار نباشد حساب کند…. به همین خاطر معمولا یک نفر به اصطلاح مادرخرج می‌شود و همان لحظه پول همه افراد را حساب می‌کند و تقریبا هرکسی بالافاصله با پرداخت دنگی حساب خودش را تسویه می‌کند. آیا شما تا حالا تجربه مادرخرج بودن داشته‌اید؟

مادرخرجی و دردسرهای آن!

باید بپذیریم که مادرخرج بودن چندان کار راحتی هم نیست؛ اگرچه ممکن است پرداخت پول به صورت یکجا چندان دشوار نباشد، اما پس از آن مدام باید از همه افراد بپرسید که شما چه غذایی سفارش دادی و… سپس باید همه موارد را مو به مو یادداشت کرد و در ادامه نوبت به حساب کتاب دقیق است! که با تقریب خوبی زمانبرترین قسمت قضیه نیز همین‌جا است. البته همه این اتفاقات به شرطی است که همه تصمیم داشته باشند در همان لحظه پرداخت دنگی خود را انجام دهند. چون بیش‌تر مواقع کسی چندان پیگیر پرداخت دنگ خود نمی‌شود و ترجیح می‌دهد قضیه را هرچه سریع‌تر فراموش کند! به همین خاطر مادرخرج‌ها معمولا قربانی اصلی برنامه‌های دسته جمعی مثل سفر، رستوران، کافه، سینما، تئاتر و برنامه­هایی از این قبیل خواهند بود! و این قصه در خوابگاه‌های دانشجویی به حد اعلای خود می‌رسد! و بسیاری از روابط دانشجویی را نیز همین پرداخت نکردن‌ها خراب کرده است! سؤال این است که با این مسائل چه باید کرد؟


شبکه اجتماعی مانیار همه این مشکلات رو حل می‌کند!

اپلیکیشن انتقال وجه مانیار یک شبکه اجتماعی مالی است که علاوه بر برخی از کاربردهای شبکه‌های اجتماعی که در اختیار شما می‌گذارد، این امکان را به شما می‌دهد تا در برنامه‌ها و خریدهای گروهی بتوانید از آن استفاده کنید. به این صورت که برای ارسال و دریافت صورت‌حساب‌ها، محاسبه و پرداخت دنگ‌ها و وظایف نظیر این‌ها می‌توانید روی مانیار حساب کنید. فرقی نمی‌کند که بخواید به سفر بروید یا اینکه یک برنامه سینما یا تئاتر گروهی را تنظیم کنید؛ بعضی افراد برای تهیه کادوی تولد دوست مشترکشان از مانیار استفاده می‌کنند، مانیار به همه این افراد کمک می‌کند تا دیگر مشکلی در محاسبه و پرداخت دنگی هزینه‌ها، نداشته باشند.

مانیار چه امکاناتی دارد؟

۱- گروه دنگی

در اپلیکیشن مانیار می‌توانید به هرتعداد که بخواهید، گروه دنگی برای پرداخت دنگی خودتان و دوستانتان ایجاد کنید. از طریق این گروه‌ها، هزینه‌های مادرخرج به صورت هوشمند بین افراد تقسیم و هرکسی از دنگ خودش با خبر می‌شود؛ ضمن اینکه امکان اتصال به درگاه بانکی برای تک تک افراد نیز فراهم بوده و آن‌ها می‌توانند حساب خود را با این لینک در سریع­ترین زمان ممکن بدون هیچ کارمزدی تسویه کنند. علاوه بر امکان گروه‌های دنگی مختلف، در یک گروه به خصوص، می‌توانید مادرخرج‌های متفاوت تعریف و هزینه‌های مختلف پرداخت دنگی را مدیریت کنید.

۲- امکان چت و ارسال پیام

با وجود اینکه اپلیکیشن انتقال وجه مانیار امکانات پرداخت و دریافت وجه را به طور کامل در اختیار شما می‌گذارد، اما عملکرد مانیار تنها به مدیریت حساب‌ها محدود نمی‌شود؛ بلکه یک شبکه اجتماعی نیز محسوب می‌شود. شما و دوستانتان می‌توانید در مانیار عضو شوید و با یکدیگر چت‌های شخصی و گروهی داشته باشید و از اینکه بدون هیچ دغدغه­ای کنار هم هستید، لذت ببرید!

۳- یک شبکه اجتماعی امن

در مانیار قرار نیست شماره کارتتان را به کسی دهید؛ مانیار پیغام درخواست وجه را برای افرادی که قرار است هزینه را پرداخت کنند، ارسال می‌کند. سپس فردی که قرار است هزینه را پرداخت کند، اگر مانیار را نصب داشته باشد، از طریق کیف پول نرم افزار می‌تواند پرداخت را به سادگی انجام دهد. ولی حتی اگر این اپلیکیشن را هم نصب نکرده باشد، لینک درگاه پرداخت بانکی پیامک شده و می‌تواند با کلیک بر روی آن، مستقیم وارد صفحه بانک شده و مبلغ مورد نظر را پرداخت کند. به این‌صورت دیگر افراد دغدغه امنیت اطلاعات بانکی را هم نخواهند داشت و نیازی نیست از این بابت نگران باشند.

۴- واسط کاربری راحت

اپلیکیشن انتقال وجه مانیار طوری طراحی شده است که کار با آن بسیار راحت و لذت بخش باشد. در مانیار شما برای پیدا کردن بخش‌های مختلف، سردرگم نخواهید شد و همه گزینه‌ها و بخش‌ها آنقدر خوب و حرفه­ای طراحی شده‌اند که شما می‌توانید همه کارهای خود را در مدت زمان خیلی کمی انجام دهید.

۵- عدم نیاز به پرداخت کارمزد

در همه پرداخت‌هایی که از طریق درگاه‌های بانکی مانیار انجام می‌شود، شما هیچ کارمزدی پرداخت نمی­کنید و این نسبت به کارت به کارت کردن نوعی مزیت محسوب می‌شود. چون در فرایند کارت به کارت، در صورتی که حساب مبدا و مقصد مربوط به دو بانک متفاوت باشند، پرداخت کننده باید علاوه بر مبلغ انتقالی، مبلغی را هم به عنوان کارمزد پرداخت کند. اما با استفاده از اپلیکیشن انتقال وجه مانیار، دیگر از همه کارمزدها راحت خواهید شد! ضمن اینکه می‌توانید گزارش تمامی پرداخت‌ها و دریافت‌ها را به صورت یک‌جا داشته باشید تا در صورت لزوم هر زمانی که نیاز بود، به آن‌ها مراجعه کنید.

برای دانلود نسخه‌های این اپلیکیشن به وب سایت اپلیکیشن انتقال وجه مانیار مراجعه کنید.

 

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *