شناسایی شرکت‌های برتر فناوری اطلاعات در توسعه اقتصادی در جشنواره فاوای ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۸

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای شرکت‌های برتر فناوری اطلاعات (IT) در توسعه اقتصادی را شناسایی و معرفی می‌کنند.
به گزارش وبنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، در جشنواره فاوای ۱۳۹۸ شرکت‌های برتر در حوزه فناوری اطلاعات از منظر توسعه اقتصادی، با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای شناسایی شده و اسامی برگزیدگان در برنامه‌ای با حضور وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام شده و از آنان در قالب بسته‌های حمایتی، از جمله حضور در رویدادهای بین‌المللی و معرفی به عنوان نمایندگان کشور، تقدیر به عمل می‌آید.

ارزیابی شرکت‌های برتر در توسعه اقتصادی با بهره‌گیری از معیارهایی نظیر حجم فروش، اشتغال‌زایی، صادرات و بهرره‌وری انجام می‌شود. شرکت‌های متوسط و کوچک برتر در توسعه اقتصادی نیز با تاکید بر میزان رشد آنها در همین معیارها ارزیابی می‌شوند. اطلاعات بیشتر در خصوص شاخص‌های اندازه‌گیری و مستنداتی که شرکت‌کنندگان باید ارسال کنند، در سایت جشنواره به آدرس https://festfava.ict.gov.ir/fa/mehvar/it ذکر شده است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه سایت جشنواره به آدرس http://festfava.ict.gov.ir صرفا در یکی از زیر محورهای «شرکت‌های برتر» یا «کسب‌وکارهای متوسط/کوچک با بالاترین رشد» شرکت کرده و مستندات لازم برای اندازه‌گیری شاخص‌های فوق را حداکثر تا پایان فروردین ماه سال جاری ارسال کنند.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *