در دیدار وزیر ارتباطات با روسای سازمان های بین المللی مطرح شد؛

دعوت از ۱۴ کشور برای حضور در نمایشگاه الکامپ

تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۸

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه دیدارهای بین المللی خود با دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات و رییس سازمان مالکیت فکری دیدار کرد.
به گزارش وبنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) و در حاشیه برگزاری اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی ۲۰۱۹، با فرانسیس گوری رییس سازمان مالکیت فکری (WIPO) و هولین ژائو دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) دیدار کرد.
این دیدارها که با موضوع همکاری های مشترک انجام شد درحالی بود که پیش از آن، آذری جهرمی در این اجلاس با همتاهای خود در کشورهای بلغارستان، گرجستان و ارمنستان نیز دیدار داشت.
همچنین وزیر جوان کابینه دولت تدبیر و امید در گزارشی به مردم از موفقیت جوانان ایرانی در ماراتن نخبگان «هکتون» در ژنو خبر داد و گفت: تیمی از جوانان ایران به صورت مشترک با تیمی از جوانان زیمباوه برنده جایزه ویژه هکتون شدند که این نشان از استعداد ویژه جوانان ایرانی دارد چراکه فقط یک تیم از جوانان ایرانی در این ماراتن شرکت کرده بود و آن یک تیم هم از ایران به صورت مشترک برنده این جایزه شد.
وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تامین مالی ایده این جوانان را به صورت مشترک با زیمباوه داشته باشیم تا به مسیر اقتصادی برای رشد این گروه تبدیل شود و دستاوردی برای آینده اقتصادی دو کشور باشد.
آذری جهرمی با تاکید بر تقویت روابط بین الملل، تصریح کرد: در تیرماه نمایشگاه الکامپ را در تهران داریم و تلاش می کنیم کشورهای مختلفی در این نمایشگاه، پاویونی داشته باشند و نمایشگاه الکامپ را با حضور استارتاپ های بین المللی در ایران برگزار کنیم تا بتوانیم همکاری های بین المللی را توسعه دهیم.
وزیر ارتباطات با اشاره به استفاده از فرصت فراهم شده، خاطرنشان کرد: تا الان ۱۴ کشور را دعوت کردیم که تعداد زیادی این دعوت را پذیرفتند و در نمایشگاه الکامپ امسال حضور خواهند داشت و امیدواریم حضور آنها به کمک تقویت روابط بین المللی ما بیاید و بتواند در این زمینه موثر باشد.
بنابه این گزارش، اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی ۲۰۱۹ که از دو روز پیش آغاز شده تا روز جمعه بیست و سوم فرودین ماه ادامه دارد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *