آژانس بازاریابی و مارکتینگ دیجیتال کانگورو محورهای اصلی فعالیت خود در سال ۹۸ را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۸

آژانس تبلیغات اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ کانگورو طی پیامی اصلی ترین محورهای فعالیت خود در سال ۹۸ را اعلام کرد.

به گزارش وبنا متن این پیام به شرح زیر است:

سلام دوستان
سال نو مبارک


در این اولین روزهای کاری بهار ۹۸ از طرف تیم کانگورو برای شما آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم سالی پر از رشد و رونق و تعالی داشته باشید. امسال سالی خواهد بود که بعد از گذشتن از بحران های اقتصادی، به ثبات نسبی و آرامش میرسیم و این فضا را برای رشد و پیشرفت آماده می کند. در چنین حالتی بازاریابی برای محصولات و خدمات نقش کلیدی خود را بیشتر از قبل نشان خواهد داد.

در این بین کانگورو قصد دارد بر اساس تخصص و تجربه خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ، در سال ۹۸ تمرکز ویژه تری روی چند محور اصلی داشته باشد. از آنجایی که شما همراهان اصلی ما در طول سال های فعالیت کانگورو بوده اید دوست داریم این برنامه ها را با شما درمیان بگذاریم.

اینفلوئنسرمارکتینگ
تجربه نشان داده است یکی از مهم ترین اتفاقات در سفر مشتری از برخورد اولیه اش با یک برند تا خرید محصولات یا خدمات از آن برند، توصیه هایی است که افراد تاثیرگذار از جمله آشنایان، دوستان یا افراد شناخته شده برای خرید یا عدم خرید آن محصول می کنند.
ما در کانگورو هر بار کمپین هایی برای مشتریان داشته باشیم که فروش در کوتاه مدت برایشان مهم است با معرفی محصول یا خدمت شان توسط یک یا چند اینفلوئنسر توانسته ایم به سرعت جریان فروش و درآمد برای آن کسب و کار ایجاد کنیم. شما هم می توانید برای افزایش فروش خود، از ما در این زمینه کمک بگیرید.

تبلیغات همسان
اگر بیزنس شما بر پایه وبسایت تان است و مشتریان شما در وبسایت با محصولات و خدمات تان آشنا می شوند و خرید می کنند برای شما مفاهیمی مثل تعداد سشن های روزانه، کانورژن ریت، بانس ریت و Time onsite اهمیت بالایی دارد. ما در سرویس تبلیغات همسان یکی از بهترین روش های ممکن برای ارسال ترافیک (بر پایه سشن گوگل آنالیتیکس) را به شما ارائه می دهیم. اگر این روش را امتحان کرده باشید می دانید کیفیت ترافیک ارسالی در این روش بسیار بالاست چرا که کاربر با میل شخصی و علاقه خودش به موضوع بیزنس شما وارد وبسایت تان می شود. برای اطلاع از انواع مختلف روش های تبلیغات همسان با ما در تماس باشید.

آموزش
به عنوان یک شرکت دانش بنیان، همیشه علاقه مند بوده ایم تجربیات و دانش خود را در اختیار مخاطبین و دوستداران یادگیری قرار دهیم و سرفصل های مختلف دیجیتال مارکتینگ را در قالب کارگاه ها و همایش ها و کلاس های نیمه خصوصی ارائه دهیم. در سالی که گذشت دوره جامع دیجیتال مارکتینگ با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و ۱۶ نفر از اساتید برجسته ی دیجیتال مارکتینگ توسط کانگورو برگزار شد. ضمن اینکه کارگاه های متعددی نیز در سایر دانشگاه های تهران داشتیم که در سال جدید با حجم قابل توجه تر و موضوعات متنوع تر برگزار خواهند شد. امسال کلاس ها و دوره هایی در زمینه های برنامه نویسی و مدیریت نیز خواهیم داشت که منتظر حضور و دیدارتان هستیم.

ریپورتاژ،سئو و بک لینک
میزان اعتبار گوگل در این سال ها از هر اینفلوئنسری بالاتر است. وقتی شما جزء نتایج اول گوگل در کلمات کلیدی موردنظر خودتان باشید مشتریان بسیار زیادی به سمت شما سرازیر می شوند. این هدف از طریق روش های offsite می تواند حاصل شود. این روش ها شامل بک لینک های موثر، و ریپورتاژ آگهی در وبسایت ها و خبرگزاری های معتبر است. ضمن اینکه سایر روش ها مثل PBN و روش های onsite نیز می توانند برای شما موثر باشند و برای اجرای آنها ما در کانگورو به شما کمک می کنیم.

از شما دعوت می کنیم با پر کردن فرم درخواست تماس در وبسایت کانگورو Congoro.com از مشاوره همکاران من در مورد راهکارهای بازاریابی دیجیتال برای کسب و کار شما استفاده کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *