مبین‌نت نحوه‌ی دریافت خدمات پشتیبانی در ایام نوروز را اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷

شرکت ارتباطات مبین‌نت در آستانه‌ی تعطیلات نوروز، به‌منظور حفظ حقوق مشترکین خود و ارائه‌ی پشتیبانی از خدمات اینترنت بی‌سیم ثابت، نحوه‌ی دریافت خدمات پشتیبانی را در روز‌های تعطیل اعلام کرد.

براین اساس مشترکین اینترنت TD-LTE این شرکت می‌توانند با شماره تلفن سراسری ۱۵۷۵، بدون وارد کردن کُد شهر، سوالات و مشکلات احتمالی را به‌صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان مبین‌نت مطرح کنند. همچنین وب‌سایت و سامانه‌ی My.mobinnet.ir هم مانند گذشته آماده‌ی ثبت تیکت‌های موردنظر مشترکین و ارجاع آن به کارشناسان مبین‌نت هستند. در عین‌حال دفتر پیشخوان مبین‌نت واقع در ساختمان این شرکت در خیابان شهید مطهری نیز در ساعات اداری روزهای تعطیل آماده‌ی ارائه‌ی خدمات حضوری پشتیبانی به تمامی مشترکین این شرکت خواهد بود.

مبین‌نت برای تمامی مشترکین این شرکت و مردم سرافراز ایران آروزی سالی توام با موفقیت، سلامتی و شادکامی دارد.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *