وبسایت گردشگری تریپادرا افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷

شاید بسیاری از گردشگران ایرانی برای سفر خود دچار تردید و سردرگمی هستند. اطلاعات ناقص، کمبود منابع فارسی کافی، تنوع زیاد تورها و آژانس های ارائه دهنده آنها و قیمت های متنوع از دلایل این سردرگمی هاست. محدود کردن مسافران به تورها و هتل های خاص نیز ممکن است باعث پشیمانی و عدم استفاده و لذت کافی از سفر شود.

امروزه با توجه به اهمیت صرفه جویی در زمان و هزینه، گسترش خدمات آنلاین در زمینه های مختلف از قبیل امور بانکی، خرید و فروش کالا، تبلیغات، اطلاع رسانی در حوزه گردشگری و غیره به این مهم کمک شایانی نموده است.

از این رو ایده اولیه تریپادرا برای به وجود آمدن مرجع گردشگری ایرانیان در سال ۱۳۹۴ و با بررسی دقیق مشکلات و کمبودهای اطلاع رسانی در حوزه توریسم و گردشگری شکل گرفت.


سال ها تجربه و فعالیت در چندین آژانس مسافرتی معتبر و حوزه های مختلف گردشگری ما را بر آن داشت تا کلیه خدمات و اطلاعات در حوزه گردشگری را در یک مجموعه دقیق و کامل به زبان فارسی گردآوری کنیم.

مهمترین هدف ما ارائه دقیق، کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه اطلاعات و مشاوره سفر کاملا رایگان، به مسافران عزیز می باشد تا ایرانیان برای دریافت خدمات و اطلاعات گردشگری فقط نیاز به یک مرجع داشته باشند.

تمامی اطلاعات مندرج در سایت مثل هتل ها، جاذبه های گردشگری، اخبار وغیره موثق و قابل استناد هستند و با بررسی و مطالعه دقیق جمع آوری شده اند. اطلاعات کلیه تورها و خدمات نیز از معتبرترین شرکت ها و آژانس های مسافرتی دارای مجوز رسمی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

مجموعه گردشگری تریپادرا علاوه بر داشتن نماد اعتماد وزارت بازرگانی ، در پایگاه ساماندهی وزارت ارشاد نیز ثبت شده و بر طبق قوانین متعهد می گردد که اطلاعاتی درست، صادقانه و بدون جانب داری را در اختیار ایرانیان قرار دهد.

امید است بتوانیم مسافران عزیز را راهی بهترین سفرها با کمترین هزینه کنیم.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *