آغاز به کار فروشگاه آنلاین محصولات طبیعی و محلی درکام

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷

درکام یک فروشگاه آنلاین مواد غذایی سالم، طبیعی، محلی و صد در صد ایرانی است.

نیاز ایران به رونق اقتصاد داخلی از یک طرف و نیاز روز افزون مردم‌ به مواد غذایی سالم با قیمت مناسب از طرف دیگر، از اصلی‌ترین دلایل راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی درکام بوده است. در درکام، مواد غذایی سالم، طبیعی و فاقد مواد شیمیایی را از سراسر ایران فراهم می‌شود.

تمامی محصولات درکام با دقت بسیاری زیادی انتخاب شده‌اند. به طور مثال برای انتخاب چای سیاه، ۴۰ نمونه مختلف از بین نمونه‌های برتر چای بهاره ایرانی انتخاب شده است، سپس نمونه‌ها به چندین خانواده مختلف داده شده تا طعم چای‌ها را با ذائقه‌های مختلف تست کنند و نهایتاً از بین تمامی آنها، دو چای ممتاز و قلم که بالاترین امتیاز را داشتند انتخاب شوند.


در کنار روند انتخاب چای، عسل طبیعی نیز بررسی شد. نمونه‌های عسل زیادی به اسم طبیعی به فروش می‌رسد، علیرغم هزینه بالای تست آزمایش عسل، درکام حتماً تمامی نمونه‌های خوش طعم را که امکان داشت جزء محصولاتش قرار بگیرند، آزمایش کرده است. اما متأسفانه تعداد خیلی زیادی از آنها مقدار ساکاروز بالای ۵ درصد داشتند و چنین نتیجه‌ای به معنی این بود که عسل‌ها طبیعی نیستند. بالاخره بعد از تست تمامی نمونه‌ها، ۲ مدل مختلف عسل طبیعی هم به محصولات اضافه شد و هنوز هم به دنبال زنبوردارانی هستند که به صورت طبیعی و نه تغذیه کار کنند.

برای انتخاب روغن حیوانی کرمانشاهی هم مراحل تست طی شد و کیفیت و خالص بودن روغن برای بسیاری پر اهمیت بود چرا که خیلی از روغن‌های موجود در بازار در اصل دنبه بودند. علاوه بر این، قیمت و عطر روغن‌ها هم حائز اهمیت بود و باید روغنی تهیه می‌شد که قیمت آن مناسب باشد. پس سه فاکتور کیفیت، عطر و قیمت را تواماً برای نمونه‌های زیاد بررسی شد و نهایتاً سه مدل روغن حیوانی کرمانشاهی گاوی، مخلوط و گوسفندی فراهم شد.

برنج درکام از یکی از بهترین نمونه‌های برنج ایرانی یعنی برنج طارم هاشمی درجه یک شهرستان فریدونکنار انتخاب شده است که به علت خرید عمده و مستقیم از کارخانه امکان عرضه با قیمتی مناسب ممکن است و تلاش شده با وجود افزایش قیمت برنج ایرانی در ماه‌های اخیر، قیمت برنج درکام تا حد ممکن افزایش نیابد و برنجی خوشپخت و خوش طعم به مشتریان عرضه شود.

در حال حاضر فروشگاه آنلاین درکام با چهار محصول راه‌اندازی شده است، اما هدف درکام، گسترش سبد غذایی است به نحوی که تا حد امکان تمامی محصولات غذایی مثل مواد غذایی اولیه، انواع مربا، ترشیجات، حبوبات، انواع ادویه و … به سبد اضافه شوند و مشتریان بتوانند تنها با چند کلیک ساده بهترین محصولات را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنند.

رونق بخشیدن به کسب و کار کشاورزان و تولیدکنندگان محلی، فراهم کردن محصولات با کیفیت و در آینده نزدیک، ایجاد کارآفرینی برای بانوان سرپرست خانواده نیز از مهمترین اهداف این مجموعه است.

درکام معتقد است که مشتری‌ها به درکام اعتبار می‌بخشند و رضایت آنها یک اصل اساسی است. به همین خاطر با تمامی سخت‌گیری‌هایی که برای انتخاب محصول سالم انجام شده است و با وجود اینکه امکان تهیه بسته تست قبل از خرید، برای تمامی محصولات وجود دارد، باز هم اگر مشتری از خرید خود ناراضی باشد، تمام وجه پرداختی بدون هیچ قید و شرطی عودت داده می‌شود.

علاوه بر تهیه محصول، دو بخش جذاب دیگر نیز در درکام فعالیت دارند و در آینده نه چندان دور به وب‌سایت درکام اضافه خواهند شد. بخش مستندات و سلامتی! تیم مستندساز درکام سعی دارد از تمامی مراحل تهیه محصولات مستند تهیه کرده و بینندگان علاوه بر آشنایی با نحوه تولید محصولاتی مثل روغن حیوانی، چای، برنج و عسل، شهر تولید هر محصول را نیز شناخته و با سفر به هر شهر، محصولاتشان را در حد خود محلی‌ها می‌شناسند!

تیم سلامتی درکام نیز توسط کارشناسان ارشد حوزه تغذیه اداره می‌شود و اطلاعات مفید و معتبری در حوزه سلامتی و تغذیه برای خوانندگان فراهم می‌کنند.

سایت فروشگاه آنلاین درکام به صورت رسمی راه‌اندازی شده و علاقه‌مندادن با چند کلیک ساده می‌توانند محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *