فضای تبلیغاتی شهر تهران رنگ و بوی استارتاپی می گیرد؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷

به گزارش وبنا، انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی در اینستاگرام از جلسه روز یکشنبه ۱۹ اسفند ۹۷ با مدیران سازمان زیباسازی شهرتهران، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با نمایندگان آن انجمن و توافق برای استفاده از فضای تبلیغاتی شهر تهران برای معرفی استارتاپ ها در سال آتی خبر داد.

رضا الفت نسب، عضو هیات مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی تهران در این خصوص به خبرنگار وبنا گفت: « محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران زحمت کشیدند و جلسه ای را ترتیب دادند تا بررسی شود استارتاپ ها چگونه می توانند از بیلبوردهای شهرداری استفاده کنند. در این جلسه قرار بر این شد تا اوایل سال آینده با شرکت های تبلیغاتی مذاکره و مشخص شود چه ظرفیت هایی را می توانند در اختیار استارتاپ ها قرار دهند.»

الفت نسب با بیان اینکه امیداوریم در سال آینده استارتاپ ها بتوانند با شرایط خاص از ظرفیت تبلیغات شهری استفاده کنند، گفت: «هدف از این کار را فرهنگ سازی برای استفاده بیشتر مردم از خدمات استارتاپ ها و همچنین ایجاد فضاب خلاقانه برای راه اندازی استارتاپ است.»


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *